אולמרט קורא ל”מלחמה אמיתית – קרב פנים אל פנים” • סער: מופקר

ראש הממשלה לשעבר מסית לאלימות? "מה שצריך, זה לעבור לשלב הבא - לשלב המלחמה. ומלחמה לא מנהלים בנאומים. אלא מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים, ראש בראש, יד ביד"
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התשפ"ג / 13.02.2023 22:01

האם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט קורא למלחמה של מתנגדי הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה הנבחרת נגד תומכי הרפורמה?

במהלך הפגנת השמאל היום (שני) בירושלים, אמר אולמרט לערוץ ‘דמוקרט טיוי’: “זה טוב לראות 100,000 אנשים, אבל זה לא מה שיוביל את המאבק האמיתי. המאבק האמיתי יפרוץ את הגדרות האלה, וייכנס למלחמה אמיתית”.

“אנחנו עומדים לפני מלחמה אמיתית, האירועים הללו, ההפגנות שאני הולך לכולן במוצאי השבת, והפגנה של היום, הן שלב ההקדמה לפני תחילת המחאה האמיתית שבסופו של דבר תפרוץ בכוח איתנים שירמוס את הגדרות ששמים לו היום, ויגיע לעיקר, וזה צריך להיות מובן”.

אולמרט הוסיף: “השינוי הזה לא יתחולל בעזרת נאומים, מן הסוג שמשמיעים כאן, שהם כולם נאומים ראויים, שאנשים טובים משמיעים אותם, אנשים שאכפת להם ואנשים שכואב להם. אבל צריך להבין, אין פה אדם שלא מבין מה משמעות השינויים שמנסה הממשלה לחולל לא באמת צריך להסביר שום דבר, כי כולם כבר מבינים את הכל”.

לדבריו, “מה שצריך זה לעבור לשלב הבא, שלב המלחמה, ומלחמה לא מנהלים בנאומים. מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים ראש בראש ויד ביד, וזה מה שיהיה כאן”.

מארגון ‘תורת לחימה’ נמסר: “הגשנו הערב תלונה למשטרת ישראל כנגד מר אהוד אולמרט על הסתה וקריאה למרד, תוך הפרת חוק ושפיכות דמים. אין מקום במדינת ישראל ובכל חברה מתוקנת לאמירות מסוג אלו שהשמיע מר אולמרט, בודאי לא מפי מי שהיה ראש ממשלה ואישיות ציבורית”.

ח”כ גדעון סער גינה בחשבון הטוויטר שלו, את דבריו של אולמרט: “אני מגנה דבריו חסרי האחריות והמופקרים של אהוד אולמרט. כל דיבור שנוגע באלימות – הוא בלתי קביל לחלוטין ומסוכן”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראש הממשלה
    13/02/2023 22:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עבריין מורשע

  2. פושע מורשע
    13/02/2023 23:25
    משה יעלון
  3. כנראה שהוא התפגר בכלא

  4. מוכנים..
    14/02/2023 06:12
    רונן
  5. אתה הראשון שתלך לעזעזל…

  6. כנראה רוצה מעטפה...
    14/02/2023 08:57
    אנרכיה
  7. הרבה זמן לא קיבל מעטפה …

  8. דיעה
    14/02/2023 12:24
    ד"ר לשם
  9. ..איך איך האיש המגעיל הזה.שודד המעטפות.ואסיר נמלט.קנאי סרוח.לא נעצר מיד על מילות הסתה כאלה..טוב אין לנו צפיות משלטון חוק מושחת שפועל רק נגד דתיים ואנשי ימין..אני סבור שהאיש המתועב הזה ששדד מעטפות.וגנב בעורמה מהמדינה הרבה הרבה כסף…צריך לסגור ולכלוא אותו..במכלאה של כלבי תקיפה.רק לשאול קודם את הכלבים אם הם מוכנים לקבל..מטונף ומגעיל כזה..אסיים בברכה שמר אולמרט יאריך ימים ויסבול בלי הפסקה.כשיראה את ביבי מנהיג את המדינה עוד שנים רבות..שיתפוצץ מקנאה.וישוטט כמו כלב בהפגנות..כלב נשאר כלב..

  10. הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם
    14/02/2023 16:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. הוא וביבי היו בפוליטיקה באותן שנים, ובתחרות צמודה.. הוא כיהן כהונה צולעת וקצרה וסיים בכלא, ואילו ביבי נבחר זו הפעם השישית לראשות הממשלה, וזוכה לאהדת המונים! מאוד קשה לו לשאת זאת. זה אכן ניסיון גדול לאדם חסר אמונה. וזה מה שמביא אותו פעם אחר פעם לקיצוניות המטורפת הזו. זה גם מה שקורה לאהוד ברק, שהיה המפקד של ביבי בצבא…. ועל זה אמרו חז”ל: “זקני עמי הארץ, כל זמן שמזקינים, דעתם מיטרפת עליהם…”. לראות ולקחת מוסר!