אמסלם: “נעביר את הרפורמה; מי שיעבור על החוק יישב בבית סוהר”

השר המיועד: "אנחנו נלך עם הרפורמה עד הסוף - זה התפקיד של הממשלה הזאת" • אמסלם לא חסך ביקורת מאנשי השמאל: "אלימים, ביריונים ושקרנים. ראיתי בהפגנה דברים מנצנצים - הבנתי שזה שעוני רולקס"
יוני גרין
כ"ב שבט התשפ"ג / 13.02.2023 19:22

חבר הכנסת דודי אמסלם תקף היום (שני) מעל לדוכן הכנסת את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק: “איך לא מצאת שופט מרוקאי. חיפשת, לא מצאת, קשה. רק החבר’ה שלך גאונים, רק אתה גאון”.

השר המיועד הוסיף: “אתם עוברים על החוק הכתוב, אתה אומר שזה יוכרע בטנקים, אני טנקיסט אבל אני לא יודע לאן אני לנסוע. ראש המסיתים, לא יודע איך אתה לא בחקירת משטרה היום. תראו את החוצפה שלכם, הבריונות. המאבק הזה, זה לא על החוקים”.

“יש פה מאבק אמיתי האם האליטה תמשיך לנהל את המדינה. אתם מוכנים לתת לנו תארים אבל לא לנהל, בחיים לא קיבלתם את זה. לא במערכות הביטחון, המשפט, האקדמיה, התרבות וכמובן בפרקליטות ובבית משפט העליון”.

“הרמטכ”ל לשעבר חלוץ אמר שהוא ייתן הנחיה לא לבוא למילואים, והם אלו ששומרים עלינו ועובדים”, אמר אמסלם. “שכחתי להגיד לך: גם אני ועוד 2 מיליון וחצי איש עובדים, זה נכון שרובנו עובדים אצלכם בבתים ומנקים לכם את הגינות”. עוד הוסיף: “ראיתי בהפגנה הרבה דברים מנצנצים – אחרי זה הבנתי שזה שעוני הרולקס של כל המפגינים שם. בואו תראו כמה מרצדסים יש שם”.

“אתם מוכנים לתת לנו תארים ואולי רכב – אבל לא לנהל. אף פעם לא קיבלתם את זה – לא במערכות הביטחון, לא במערכות המשפט, לא באקדמיה, לא בתרבות – ובוודאי לא בבית המשפט העליון ובפרקליטות. בשירות בתי הסוהר אתם יודעים מי הסוהרים? מרוקאים ודרוזים”.

“אנחנו נעשה את המהפכה על אפכם וחמתכם, מי שיעבור על החוק ישב בבית סוהר. אנחנו נלך עם זה עד הסוף, זה התפקיד של הממשלה הזאת. אנחנו נלך על זה עד שנעביר את מדינת ישראל למדינה דמוקרטית, ולא כפי שהיא היום. מדינת ישראל היום לא מדינה דמוקרטית, אתם שולטים על הכול, כולם חייבים בפני החוק”.

בסיום דבריו, אמסלם פנה ליו”ר הכנסת לשעבר, מיקי לוי ואמר: “ראיתי היום בוועדת החוקה שאנשים קופצים על השולחנות. לכם מותר לבעוט, לנשוך, לעבור באדום ולדרוס – אבל אמסלם מדבר עם הידיים. תתביישו לכם – ותתחילו להתרגל שאתם באופוזיציה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראה דברים מנצנצים ...כמה אווילות, שנאה בעיניים שלך
    14/02/2023 07:45
    שילה
  1. עוד יצור שמביא לחורבן הבית

  2. או, כמה חיכינו
    14/02/2023 08:50
    בני