נתניהו לראשי האופוזיציה: תפסיקו לדרדר את המדינה בכוונה לאנרכיה

ראש הממשלה תוקף את ההתנהלות הבריונית של האופוזיציה: "תראו מה קרה היום, תתאפסו על עצמכם" • פרקליטי נתניהו ביקשו מהיועמ"שית לאפשר לו לדבר על מתווה הנשיא • בליכוד מעריכים: היתר לנתניהו לעסוק במתווה - הכרחי כדי להצליח להתניע את המגעים
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התשפ"ג / 13.02.2023 17:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) להפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט מחוץ לכנסת – ולהתנהלות הבריונית של ח”כי האופוזיציה בתוך המשכן.

“תראו מה קרה היום בירושלים: האופוזיציה משתוללת בתוך הכנסת וחברי כנסת שלה קופצים על השולחנות, רון חולדאי מסית במפורש לשפיכות דמים, ובהפגנת השמאל קוראים לראש הממשלה ‘בוגד’.

“אני קורא לראשי האופוזיציה: תפסיקו עם זה. תפסיקו לדרדר בכוונה את המדינה לאנרכיה. תתאפסו על עצמכם, גלו אחריות ומנהיגות. רוב אזרחי ישראל לא רוצים אנרכיה. הם רוצים שיח ענייני ובסוף הם רוצים אחדות”.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד – שהפסיד בבחירות אך דורש לשמר את שלטון השמאל בבתי המשפט – השיב לנתניהו: “תפסיק להתבכיין על איומים מדומיינים, תעצור את החקיקה ההרסנית הזו ותראה איך הסדר יחזור ועמו גם אחדות עם ישראל”.

בתוך כך, לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, פרקליטיו של ראש הממשלה פנו היוםליועמ”שית גלי בהרב מיארה כדי לקבל אישור להתבטא בנושא מתווה הנשיא, על אף הודעתה כי חל עליו איסור לעסוק בנושא המשפטי, לרבות הרפורמה.

לא ידוע מה השיבה היועמ”שית, אם השיבה.

בליכוד מעריכים כי היתר לנתניהו לעסוק במתווה הכרחי כדי להצליח להתניע מתווה פשרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות