פרשן חדשות 13: גיליתי שאני בן דוד של שני הילדים המתוקים האלה

ברוך קרא, הפרשן המשפטי של חדשות 13, סיפר את תחושותיו מבית משפחת פלאי לאחר ניחום האבלים • חשף: "יעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז"ל"
חרדים 10
כ"ב שבט התשפ"ג / 13.02.2023 00:02

ברוך קרא, פרשן חדשות 13, סיפר היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו על תחושותיו מבית האבלים, לאחר שניחם את משפחת פלאי – שבניהם יעקב ישראל ואשר מנחם הי”ד נרצחו בפיגוע ברמות – וסיפר כי גילה שהנרצחים הם בני דודים שלו.

“לקח לי זמן לעכל ולכתוב: הלב נקרע. אתמול בשעות הערב נודע לי שיעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז”ל”, סיפר.

“לצערי, עם השנים הקשר הפך לרופף יותר והתמצה במפגשים משפחתיים נדירים, ולא באמת הכרתי את שני הילדים המתוקים האלה.

“עמוס, רעייתו גילה, אחד עשר ילדיהם (אחד מהם, דוד, נפטר לפני כשנה בנסיבות טרגיות), הם אנשים צדיקים, גמלי חסד ומאירי פנים”.

קרא הוסיף וסיפר, כי משפחתו המורחבת מגוונת, ומורכבת מכל גווני החברה הישראלית. “מחילוניים גמורים, דרך כיפות סרוגות בגוונים שונים ועד חרדים ליטאיים. סבתא של כולנו, סבתא יהודית – אמא של עמוס ושל אמי – שבשנות חייה המפגשים המשפחתיים היו תכופים יותר, לימדה אותנו לכבד אחד את השני, להכיר בשונות של כל אחד מבלי לוותר על אמונותיך וערכיך האישיים.

“אמי ושתי אחיותיה התאומות כבר בעולם שכולו טוב; אין לי באמת מושג מה קורה שם בעולם הבא, יש בי כמובן אמונה שלמה בקב”ה, אבל היא מתבססת בעיקר על העולם הזה.

“למרות זאת, מאתמול מתגלגל בנפשי ההרהור המתבקש שאולי בכל זאת שלוש הדודות המבוגרות, יחד עם הדוד הצעיר דוד, יחבקו שם את הנכדים הקטנים של עמוס וידאגו להם. שלושתן היו אמנם רחוקות מחייו החרדיים של עמוס, אחיהן הצעיר, אבל אהבו אותו, את ילדיו, נכדיו וניניו אהבה גדולה.

קרא איחל למשפחה האבלה: “עמוס, גילה, דבורה ובעלה אברהם נח (שנתפלל להחלמתו המהירה), שלא תדעו עוד צער בימיכם. תהא נשמתם של יעקב ישראל ואשר מנחם צרורה בצרור החיים”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברוך קרא
    13/02/2023 09:14
    שחר לוי
  1. שיתפת את בני המשפחה בחלק שלך ביצירת המציאות שמובילה לפיגועים הללו???

  2. באמת
    13/02/2023 09:16
    מגן דוד
  3. גילתה??? נראה שהאמת קצת אחרת, התכחשתה שיש לך משפחה חרדית, זה לא באג’נדה של תפיסת עולמך.

  4. קרע
    13/02/2023 10:10
    קלייר
  5. אולי הרצח האכזרי יכניס בראשו מעט שכל ויוריד נרישעותו של הכתב והפרשן הצבוע המסית והשיקרי. תיראה לא לעולם חוסן. הילדין הזכין האלה שיחמו על רישעותם של אנשים כמו קרע. למה ואיך ? ישראל ערבים זה לזה.

  6. קורע לב
    13/02/2023 10:14
    אסתר
  7. הי”ד של הקדושים. רפואה שלמה לפצועים ותנחומים למשפחות האבלות.
    עד מתי???
    שנזכה בע”ה לביאת גואל צדק תיכף ומיד ממש

  8. מפגש בין אישי מעורר את נימי הנפש ואת האמת המרה שהערבים לא
    13/02/2023 10:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. הערבים מרצחים ומפגעים ביהודים כי עשו להם שטיפת מח שהיכודי רוצה להכחידו ולכן הערבי נלחם בכך ורוצים לזרוק אותנו לים ולגזול את ארץ הקודש. לעולם לא יקרה כזה דבר כי אלוקים נתן לנו את הארץ הזאת לעם ישראל, לעולמי עד.

  10. נרצחו על קידוש ה' והארץ
    13/02/2023 10:41
    הילדים והמבוגרים שנרצחו הם קרבנות קדושים
  11. דמם לא הפקר. הצדיקים הטהורים מתחננים לה’ שישמור על עם ישראל ועל ארצנו הקדושה. אנא ה’ שמע את תפילתם וקבל תחינתם

  12. יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד
    13/02/2023 14:17
    שרית
  13. כמה שהם מתוקים ויפים. כמה חבל…. תהא מנוחתם עדן. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים וינוחו על משכבם בשלום. אמן!