“זה רק ההתחלה”: האיום המכוער של משפחת אבו לטיף על המשטרה

שמשות של כלי רכב שחנו בחניון בחצור נופצו, במקום נמצאו דפים ועליהם הכיתוב: "...זה רק ההתחלה משפ' אבו לטיף" מפקד המחוז הצופני: "פעולה שפלה ופחדנית שלא תרפה את ידי המשטרה"
חיים טוויל
כ"א שבט התשפ"ג / 12.02.2023 12:19

שמשות של כלי רכב נופצו היום (ראשון) בחניון בניין בעיר חצור.

שוטרים שהוזעקו לזירה מצאו דפים ועליהם הכיתוב עם מסר מאיים: “…זה רק ההתחלה משפחת אבו לטיף״.

מפקד המחוז הצפוני, אמר: “הפגיעה של הארגון באזרחים חפים מפשע, היא פעולה שפלה ופחדנית שלא תרפה את ידי משטרת ישראל שתמשיך להיאבק בארגון בכל האמצעים העומדים לרשותה ותוך רתימת כלל זרועות מערכת אכיפת החוק להכרעתו”.

משטרת ישראל תלווה את האזרחים שנפגעו.

משטרת ישראל פתחה במלחמת חורמה בארגון הפשע הצפוני ‘אבו לטיף’. כ-700 שוטרים, לוחמי מג”ב וגורמי אכיפה ביצעו בשבוע שעבר פשיטת ענק על הארגון, כחלק מחקירה שחשפה העלמות מס בשווי מיליארד שקלים.

לפי החקירה, שהתנהלה במשך כשנה, חברי הארגון סחטו אזרחים ובעלי עסקים בצפון. במסגרת הפשיטה נעצרו 21 חשודים, בהם בכירים בארגון. במסגרת הפשיטה נתפסו כספים ורכוש. מעצרם של חברי הארגון הוארך בבית המשפט.

במסגרת החקירה, שוטרים התחזו לקבלנים כדי להוות מטרות לסחיטה עבור העבריינים.

ארגון ‘אבו לטיף’ מעורב בפעילות עבריינית בכל אזור הצפון. הארגון פעל בגביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, השתלטות על עסקים, סחיטה, אירועי אלימות וירי רבים ועל פי החשד חבריו קשורים למקרי רצח אכזריים בשנים האחרונות.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נגד מדינת ישראל חחח
    12/02/2023 17:20
    זוהר
  1. למה מי הם חושבים עצמם איראן או חזבאללה צריך למחוק אותם ואת העובדים איתם שאפו למדינה ולמשטרה הגיע הזמן

  2. פשע
    12/02/2023 23:47
    מוריס
  3. לקחת את כל המשפחה הזו אם כל החיילים שלהם ופשוט לתת להם 50 שנה בתא בידוד כל אלד בלא בידוד ללא ביקורים ללא טלפונים וללא קנטינה למתק אותם מעולם החיצון

  4. כל הכבוד למשטרה
    13/02/2023 15:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. כל הכבוד למשטרה, שוטרים חייבים לקבל שכר גבוהה ולתוספת של לפחות 40 אחוז, חייבים לעצור את הבריחה של השוטרים הטובים. במקום להוציא כסף לניהול הפגנות שגורמות לפילוג בעם, תתרמו למשטרה לסדר ציבורי וביטחון האזרחים, היו בחירות יש לקבל את החלטת הרוב , בואו נתקדם ונתאחד מול האויב מחוץ והאלימות מבפנים חוק אחד לכולם לא משנה יהודי ערבי או כל גזע אחר.