אימו של אלתר שלמה הי”ד: “המחבל התחיל ממנו, נפלו כזבובים” • ראיון

אימו של אלתר שלמה לדרמן הי"ד, שנרצח בפיגוע: "כל הדרך לבית החולים האמנתי שנשב ליד פצוע. כשהגענו אמרו לנו שזהו. ביקשתי שיורידו את השמיכה מעליו. הגוף שלו היה מרוסק, לא היה לו סיכוי"
חרדים 10
כ"א שבט התשפ"ג / 12.02.2023 11:17

ברכה לדרמן, אימו של אלתר שלמה הי”ד, שנרצח בפיגוע הדריסה בשכונת רמות, סיפרה הבוקר (ראשון) בריאיון לקרן נויבך ב’סדר יום’ ברשת ב’ על בנה.

“הוא עמד עם אשתו בתחנה. היא ראתה מכונית מגיעה בדהירה. המחבל התחיל ממנו והמשיך הלאה, אנשים נפלו כמו זבובים”.

האימא סיפרה על הנסיעה לבית החולים: “כל הדרך עוד האמנו שאנחנו מגיעים לשבת ליד פצוע, כשהגענו אמרו לנו שזהו. בבית החולים ביקשתי שיורידו את השמיכה מעליו. הגוף שלו היה מרוסק, פגיעת ראש שלא היה לו סיכוי”.

אלתר שלמה הי”ד נישא רק לפני חצי שנה. היה בדרך לשבת אצל הוריו עם אשתו חיה. “הם היו קשורים אחד לשני. הוא אהב אותה ודאג לה, הוא ידע לכבד את הרצון שלה תמיד ובשמחה”.

על בנה סיפרה: “הייתה לו דאגה ואהבה לכל חבר. הוא היה פעיל מאוד, בישיבה היו לו הרבה תפקידים. כולם היו קשורים אליו, הייתי בטוחה שלילדים שלו יהיה הכי כיף כי יהיה להם אבא טוב. בשיחת הטלפון האחרונה שלו הוא שאל אם אני צריכה משהו לשבת. הוא לקח איתו במזוודה דברים שביקשתי. אני לא מסוגלת לחשוב עליו כעל דבר שהיה ואיננו. זה קרה לנו וקרה לכל עם ישראל, הפיגועים האלה הם דבר נורא ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות