“הבחנתי במחבל ברכב, שלפתי האקדח ויריתי בו”: השוטר משחזר

רס״ר א׳, בלש ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, היה בדרכו למשפחתו ברכבו הפרטי - ולא היה במשמרת בעת הפיגוע • רס"ר נ' חבר אליו וביחד הם חיסלו את המחבל
חיים טוויל
כ' שבט התשפ"ג / 11.02.2023 21:31

השוטרים שנטרלו את המחבל מהפיגוע בשכונת רמות בירושלים, משחזרים את הרגעים הדרמטיים.

המחבל התנגש עם רכבו בתחנת אוטובוס שבה שהו תושבים. שלושה נרצחו: שני האחים האחים אשר מנחם ויעקב פלאי הי”ד, בני שש ושמונה, והאברך אלתר שלמה לדרמן הי”ד בן 20.

בזמן פיגוע הדריסה, רס״ר א׳, בלש ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, היה בדרכו לבני משפחתו ברכבו הפרטי ולא היה במשמרת. למעשה הוא השוטר הראשון שהגיע לזירת הפיגוע שניות לאחר התרחשותו.

רגע חיסול המחבל. צילום: דוברות המשטרה

א’ משחזר את אותם רגעים: ״בסביבות השעה 13:27, נסעתי עם רכבי הפרטי בציר גולדה. זיהיתי בתחנת האוטובוס מצד שמאל מספר אנשים שוכבים על הרצפה ורכב בתחנת אוטובוס. הבנתי שמדובר בפיגוע דריסה. שלפתי את האקדח, דרכתי ורצתי לכיוון נהג הרכב. יריתי כדור אחד על מנת לנטרל את המחבל״.

לרס״ר א׳, שהיה בלבוש אזרחי וחבש כובע זיהוי משטרתי שהיה ברשותו, הצטרף רס״ר נ׳, שוטר סיור מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, לאחר ששמע את הדיווח על הפיגוע ברשת הקשר המשטרתית.

רס״ר נ׳ תיאר את אותם רגעים: “במהלך משמרת בוקר התקבל דיווח על פיגוע בצומת מינץ. הגעתי למקום האירוע וחתרתי למגע. הבחנתי במחבל בתוך האוטו. יחד עם שותפי נטרלנו את המחבל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לא עוצרים את השוטר ?? זה כמו להרוג מחבל כפות? הוא לא סיכן אף אחד!
    12/02/2023 00:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איפה ה0מול?
    אה הם עסוקים עם פסקת ההתגברות