אחרי 10 ימים ב-770: השחקן אסף הרץ חשף את המהפך החרדי שלו

השחקן והזמר אסף הרץ החל בחודשים את תהליך חזרה בתשובה: בחשבון האינסטגרם שלו הוא סיפר כי שהה 10 ימים במרכז חב"ד-770 בניו יורק - ושיתף תמונות • "כשאתה עובד לשם שמיים אתה בעולמו של מלך מלכי המלכים"
אבי כץ
ט"ו שבט התשפ"ג / 06.02.2023 14:47

השחקן והזמר אסף הרץ החל בחודשים האחרונים בתהליך החזרה בתשובה, ואתמול (ראשון) סיפר בחשבון האינסטגרם שלו כי שהה 10 ימים במרכז חב”ד העולמי-770 בניו יורק.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

וכך הוא סיכם את החוויה לעוקביו: “אנסה לסכם בכמה מילים. משה רבינו עליו השלום אמר ‘ונחנו מה’. כמה שהיה גדול ועצום ולא מהעולם הזה בחכמתו ויכולותיו תמיד זכר את הנקודה, שהוא לא כלום לבורא העולם ודרך ההתבטלות של יישותו, כך נהיה מחובר לעצם עצמו. פנימיות הלב שמרגישה וחווה כל רגע את חסדי השם ונפלאותיו, היציאה מהמיצר למקום הרחב בכל יום מחדש”.

הוא הוסיף: “הפיכת הים הנסתר ליבשה גלויה ופורחת, אף אחד לא אשם, אפשר וצריך לקחת אחריות על כל מצב וסיטואציה. כשאתה עובד לשם שמיים אתה בעולמו של מלך מלכי המלכים ובהתבוננות פנימית. בזה העולם מתהפך ואתה משתנה. בעזרת השם שנראה אלוקות בגילוי בכל צעד וגם כשלא – נזכור את הרגע שראינו בשמחה וטוב לבב”.

הרץ כיכב בסדרות רבות, ביניהן ‘אליפים’ בערוץ הילדים בין 2011 ל-2013. ב-2012 הוא זכה במקום הראשון בתכנית ‘רוקדים עם כוכבים’. הוא השתתף בסרטים, סדרות טלוויזיה, מחזות וכן בהצגות ילדים רבות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות