“באיומי סכין לעיני ילדיה הבוכים”: כך נעצר התוקף האכזר מגדרה • צפו

האישה מגדרה שהותקפה באכזריות נוראה בליל שישי ביקשה להודות לשכניה על הסיוע וכתבה בקבוצת וואטסאפ פנימית: "תודה שבזכותכם יש לי כוח להתמודד עם המקרה" • הילד בן הארבע פתח לאימו את היד עם הסכין, לאחר שהחשוד כפת אותה • מעצרו של החשוד הוארך ב-9 ימים
חיים טוויל
י"ד שבט התשפ"ג / 05.02.2023 20:39

האישה שהותקפה באכזריות נוראה על ידי פורץ בדואי בביתה בגדרה הגיבה הערב (ראשון) לראשונה לאירוע הקשה.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

בהודעה ששלחה בקבוצת הווטסאפ עם שכניה כתבה בת ה-30: “עכשיו קיבלתי את הטלפון שלי חזרה מהמשטרה. רק רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם, תודה רבה מעמקי נשמתי”.

בהודעה שפורסמה באתר ‘וואלה’ כתבה האישה לשכניה: ”בזכותכם זה הגיע לתקשורת ותפסו אותו. בזכותכם יש לי כח להתמודד עם המקרה, אין עליכם”.

האישה עברה להתגורר בבניין רק לפני כחודש, ואחרי המקרה נסעה להוריה.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בתשעה ימים את מעצרו של הצעיר בן ה-22, תושב הפזורה הבדואית, החשוד בתקיפה האכזרית של האישה בת ה-30 בליל שישי בגדרה – בטענה כי יש “חשד סביר בעוצמה גבוהה על סמך הממצאים המיוחסים לחשוד”.

בנוסף, הוחלט להתיר לפרסם את זהותו של החשוד החל ממחר בשעה 12:00, אלא אם כן עורכי דינו יגישו ערר על החלטת השופט.

בכניסתו לאולם הדיונים אמר החשוד: “זה לא אני”.

נציג המשטרה אמר בדיון כי החשוד פרץ לבית, תקף “בברוטליות את האישה לעיני ילדיה כשהם בוכים, איים עליה כי ירצח אותה, ובאיומי סכין קשר את רגליה, ידיה ועיניה”.

הסניגור של החשוד, אבי כהן, אמר כי הלקוח שלו מכחיש כל קשר לפריצה לדירה וכי אין לו עבר פלילי.

נציג המשטרה השיב: “היום, מעבר לחשד הסביר, יש לנו כבר ראיות לכאורה והמון פעולות לבצע. הגענו לחשוד באמצעות מצלמות אבטחה וראיות פורנזיות. המקרה הזה פגע בתחושת הביטחון של גדרה”.

קרובת משפחתה של האישה סיפרה היום בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’  ברשת ב’ על הקשיים של המשפחה, ושחזרה את האירוע. קרובת המשפחה סיפרה על גבורתו של בנה של הנפגעת, בן הארבע.

“הוא פתח לאימו את היד עם הסכין, לאחר שהחשוד כפת אותה”. לדבריה, הילד נלחם בו ונתן לו מכות עם החרב משחק שלו. “הוא ראה הכול, סיפר שהציל את אמא”.

בתוך כך, המשטרה ממשיכה בחקירה מואצת של התקיפה, לצד המשך בחינת הממצאים שנדגמו בזירה ומחוצה לה.

אמצעי תיעוד שתפסו בלשי הימ”ר נבחנים, במטרה לבחון את תנועותיו של החשוד בעיר, טרם ביצוע העבירה החמורה.

הבדואי החשוד נלכד בשבת בתום יממה של מצוד. מלבדו נעצרו שישה חשודים נוספים, כולם בני משפחה אחת תושבי הפזורה הבדואית שעובדים ככל הנראה בגדרה.

במשטרה מעריכים שהחשוד סרק את השטח ופרץ לדירה ב-3:00 לפנות בוקר במטרה לתקוף את האישה. לאחר מכן הוא ברח ליו”ש ונעצר במחסום כשחזר.

צפו מתיעוד תפיסתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מגיע להם צ'לש
    05/02/2023 20:54
    משה יעלון
  1. ישר כח על העבודה רק שבית המשפט המושחט לא ישחרר אותו או יתן לו 5 שנים כמו הבדואי מלפני 3 שנים.
    חוק מוות וגירוש מהארץ