השר בן צור: “דמנו הותר כמים ואין פוצה פה. לעצור את מחול האימים”

שר העבודה תקף בחריפות את ההסתה הבוטה של השמאל: "מאז ההפסד שנחלו מנהיגי השמאל, נערכות הפגנות עם שיח אלים, טורי הסתה ומופעי שנאה על מחנה הימין ובפרט על חברי הממשלה"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשפ"ג / 05.02.2023 19:55

שר העבודה יואב בן צור תקף היום (ראשון)  בחריפות את ההסתה הבוטה של השמאל נגד מחנה הימין וחברי הממשלה.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

“מאז ההפסד שנחלו מנהיגי השמאל, קמו אישי ציבור בכירים בעלי אג’נדות פרוגרסיביות גזעניות, חסרי אתיקה מקצועית שכל מהותם לרמוס את יסודות הדמוקרטיה ובחירת העם וניצלו את הרשתות החברתיות להפיץ טורי הסתה ומופעי שנאה על מחנה הימין ובפרט על חברי הממשלה”, אמר השר מש”ס.

“לצערי, בחודש האחרון נערכות הפגנות עם שיח אלים תוך הנפת דגלי פלסטין וסמלים מתקופות אפילות וחשוכות. זוהי תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה המתחוללת על ידי חלק מחברי האופוזיציה”.

לדבריו, “כבר תקופה ארוכה שדמנו הותר כמים ואין פוצה פה, כחברי הממשלה אסור לנו לעבור על סדר היום ולתת למפיצי שנאה שכל מהותם לקטב ולשסע בין המגזרים המגוונים במדינתנו הקטנה, להמשיך במלאכתם ההרסנית, המאיימת על המרקם האנושי ואחדות העם”.

הוא הדגיש: “תפקידה של אופוזיציה היא לבקר באופן הוגן את פעילות הממשל ללא הפצת מסרים גזעניים נגד אוכלוסיות ומגזרים על לא עוול בכפם. אני קורא לחברי האופוזיציה לעצור את מחול האימים ומסע ההשמצה המתנהל נגד מחנה הימין וחברי הממשלה לפני שיהיה אסון”.

הוא הוסיף: “ממשלת ישראל ה-37 הוקמה בכדי לשרת את כלל אזרחי ישראל מימין או משמאל, תוך שוויון זכויות מלא, ללא הבדלי דת או גזע, עלינו לזכור אנו עם אחד בני אל אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות