צעירה חשפה: אביה המוהל ביצע בה מעשים חמורים 10 שנים

אישום חמור נגד מוהל ותיק מהצפון מגולל מסכת התעללות קשה בבתו - מאז שהייתה בת 3 • הבת, כיום בשנות ה-20 לחייה, תיארה את מעשיו ביומן - וחשפה אותו אחרי 10 שנים • החוקרת: "אחד המקרים המזעזעים ביותר. הוא הביע חרטה ולא הפסיק לבכות. מבחינת הבת הוא מפלצת"
חרדים 10
י"ד שבט התשפ"ג / 05.02.2023 17:29

מוהל ותיק ומוכר, בן 64 תושב אזור העמקים, שבבעלותו גם עסק לתשמישי קדושה, ביצע מעשים חמורים במיוחד בבתו במשך 10 שנים – מאז שהייתה בת 3 ועד גיל 13. כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת – ופורסם באתר ynet.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

בנוסף נהג האב לבצע במשך כשלוש שנים עבירות חמורות במיוחד באופן שיטתי בבת נוספת. את התלונה הגישה אחת הבנות שבמהלך השנים עזבה את בית המשפחה.

הבת, כיום צעירה בשנות ה-20 לחייה, כתבה יומן אישי מגיל צעיר, שבו כינתה את האב “הרוצח של הנפש שלי”.

לפי הדיווח, אחרי הכחשות חוזרות ונשנות, נשבר המוהל והודה במעשים בחקירותיו במשטרה.

הצעירה חשפה לפני כשנה וחצי את המעשים החמורים, כאשר התלוננה במשטרה בליווי נציגה מהמרכז לנפגעות תקיפה. היא פירטה בפני החוקרת, במשך עשרות שעות, את מסכת ההתעללות  שחוותה.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד עינת גוטסמן ומגולל את מעשיו של האב, נכתב כי הנאשם נהג לבצע בה מעשים חמורים כמעט מדי יום, לעיתים תוך שהסב לה כאבים.

כתב האישום מייחס לאב עבירות רבות של מעשים חמורים במיוחד, מעשים חמורים בנסיבות מחמירות במשפחה ומעשה סדום במשפחה. עוד תואר כי הוא נהג להכות את ילדיו כבדרך שגרה, וגם באמצעות חגורה.

רס”מ אורית תורג’מן, חוקרת בכירה לאלימות במשפחה במחוז הצפוני של המשטרה, שהייתה מחוקרות התיק, סיפרה לישראל מושקוביץ מ-ynet: “היא נראתה שבורה לחלוטין, בכתה המון, לא הייתה בטוחה שהיא רוצה להתלונן, והייתה מלאה בהתחבטויות. נתתי לה את התחושה שהגיעה לכתובת הנכונה. ככל שלמדתי את התיק הבנתי שמדובר באחד המקרים המזעזעים ביותר שטיפלתי בהם”.

לדברי החוקרת, “האב ניצל את ביתו מאז שהייתה בת 3, בתדירות יום יומית, כשהוא מתעלם מהכאב ומהבכי שלה, מאיים עליה בגיל מבוגר יותר שלא תחשוף את מעלליו כי הוא יגיד שהיא חולת נפש ויכחיש את כל מעשיו”.

האב נחקר כמה פעמים והכחיש פעם אחר פעם את המעשים המיוחסים לו. הוא האשים את בתו בכך שהיא חולה ומעלילה עליו עלילות שווא.

אלא שבשלב מסוים, לאחר כמה חקירות, הוא נשבר.

החוקרת: “הוא הודה במהלך חקירה ושיתף אותי בכך שלא היה לו טוב עם אשתו ושחיי הנישואים שלו לא היו טובים. הוא שיתף שהוא עצמו נפל קורבן לתקיפות כשהיה ילד. הוא הביע חרטה ולא הפסיק לבכות. מבחינת הבת הוא מפלצת. כך היא תיארה אותו בעבודות שעשתה”.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ אמר המוהל הנאשם: “אני לא יודע בכלל על שום דבר עדיין. אתה שופט אותי לפני בית משפט? אין לי מה לדבר כרגע, אני לא יודע על מה אתה מדבר, כלום ושום דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זוועת עולם
    05/02/2023 23:43
    אייקiן
  1. מה יהיה? איך, ריבון העולמים, איך בן אדם מסוגל????????????????