עו”ד ענת קאופמן גינתה ההכרזה על “אש חיה” – ופאנל ניסו להשתיקה

שוב סערה בכנס לשכת עורכי הדין: עו"ד ענת קאופמן, יו"ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין, גינתה את דברי עו"ד דוד חודק על שימוש באש חיה • "הדברים שלו אתמול היו אלימים, עברייניים, פליליים. כך נראה איש אלים ובריון"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ג / 02.02.2023 16:32

עו”ד ענת קאופמן, יו”ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין, גינתה היום (חמישי) בכנס לשכת עורכי הדין באילת את דבריו של עו”ד דוד חודק – שאמר אתמול בכנס: ”אם יכריחו אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה ברירה, לא אהסס להשתמש באש חיה”.

קאופמן אמרה: “הדברים של עו”ד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים, פליליים. כך נראה איש אלים ובריון”.

כמה מחברי הפאנל ניסו להשתיקה.

בדבריה התייחסה עו”ד קאופמן גם למחיאות הכפיים שנשמעו לאחר דבריו: “מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. זה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות וכי סבורים שהרפורמה בעייתית ביותר”.

הנה נאומה המלא:

”אני אחרי לילה ללא שינה. ניסיתי להבין שוב ושוב את הדברים שנאמרו אתמול על ידי עו”ד דוד חודק, את משמעותם – עד שהבנתי את האמת הפשוטה שמאחורי המילים הגבוהות. כך נראה איש אלים. כך נראה בריון. לפעמים אנחנו נתקלים במקרה אכזרי של בעל אלים וכל השכנים אומרים אבל הוא ממש לא היה נראה גבר אלים.

”רק מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. וזה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות. רק כי ממשלה נבחרת מיישמת את מה שהבטיחה לבוחריה”.

קאופמן המשיכה: ”ביוני 48′ הגיעה לישראל ספינה עם יהודים ועם פליטי אירופה שהביאה נשק לישוב החדש. היא נורתה על ידי ההגנה ו-16 לוחמי אצ”ל נרצחו. מנחם בגין הורה ללוחמיו לא להשיב אש כדי למנוע מלחמת אחים. הם חרקו שיניים ונצרו את נשקם. שנים הוא נותר באופוזיציה ונאבק אך ורק באמצעות הדמוקרטיה עד שנבחר לראשות הממשלה.

“באוגוסט 2005 גורשו אלפי יהודים חלוצים, אידיאליסטים מבתיהם. גופות יקיריהם הוצאו מהקברים והועתקו. מפעל חייהם נקבר בחולות. המעשה הנורא הזה בוצע בעקבות חוק ההתנתקות שעבר בכנסת. למרות התסכול הרב והייאוש מאופי ההחלטה שהיתה בניגוד להתחייבות הבחירות ובניגוד להחלטת משאל מתפקדי הליכוד, איש מהם לא הרים נשק, לא פגע בחיילי צה”ל ולא הסית למלחמת אחים. כי כך נראית דמוקרטיה’.

”הדברים של עו”ד דוד חודק אתמול היו אלימים. עברייניים, פליליים. אבל כאמור הוא הפרט שמעיד על שומעיו. חלקם כמובן. ואם עו”ד מרשה לעצמו פומבית, לקול תשואות עורכי דין, לקרוא לאלימות ולרצח, מה לנו להתלונן על אדם מן הישוב עם רקע חיים בעייתי שלוקח נשק ומבצע שוד בנק כדי להטיב את חייו”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תמיר
    02/02/2023 16:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פשוט גדול

  2. דבריו האלימים של עוד חודק על יציאה לרחוב עם נשק חם!!!
    03/02/2023 08:06
    אורה
  3. עו”ד ענת קאופמן…כל הכבוד לך..עורכת דין ענת ..
    מלאה כבוד למקצוע …ועם יושרה.. ואומץ.לב’!!!
    שיצאת בגינוי חמור להשתלחותו העבריינית של עוד חודק !!!
    חייכיתי ימים לשמוע איזה גינוי מצד נשיאת הבגצ.חיות
    היועמשית..לשכת עורכי הדין..מישהו מהמשפטנים של החונטה..בדברי גינוי על דבריו העברייניים של עווד חודק.
    כ ל ו ם ‘!! דהיינו הם מסכימים עימו..כולל חיות ומיארה
    ואחר כך מתפלאים .על הצורך הדיוף בדרפורמת המשפט!!
    אם אלה שופטיך ועורכי דינך..אוי למדינת ישראל..לכאורה.

  4. החונטה
    03/02/2023 09:01
    שלמה
  5. מה הפלא החונטה היא מורמת מעם שולטת בבית המשפט ובתיקשורת ואולי למי שחולקו על דעתה דמוקרטיה ג’ה לה שמטה

  6. דברים מתוקים ונכונים
    03/02/2023 16:46
    אבי ובר
  7. סוף סוף מישהו, יותר נכון מישהי, לא מתקרנפת ולא מתכופפת. שולטת בהיסטוריה הציונית ומוכיחה חבורת פודלים ואנטי ציונים על אמירה מזעזעת וכמו שאמרה: פלילית, עבריינית ובר יונית. תקיאו אותו מהלשכה ואל תתנו לו זכות דיבור. בושה.

  8. קואופמן
    04/02/2023 06:09
    בת
  9. עוד עו”ד אחת שלוקחת טרמפ על אמירה אומללה שאין מאחוריה כוונה אמיתית ל”אש חיה”. מה לעשות שעו”ד רואים דברים באופן שונה ומעוותות רק כדי שיתאימו לאג’נדה שלהם.

  10. חיזקי ואמצי. אמת דיברת.
    04/02/2023 09:26
    שמעון
  11. תודה רבה על דברייך.

  12. ישר כח שיצאת נגד אלימות ברברית בלבוש דמוקרטי אינטלגנטי
    05/02/2023 15:10
    שחל
  13. האנשים האלה בוזסים לנו את הדמוקרטיה .. היום זה האיומים כנגד הרפורמה מחר זה כוח שיכול לפעול כנגד כל רעיון או אדם שלא מוצא חן בעיניהם בשם הדמוקרטיה. כל מאיים כזה צריך לנקוט נגדו בהליכים פלילים ללא כל קשר לתרומתו ומעמדו .. יהיה טייס נבל או עו”ד נבל שופט נבל נהג מונית או ח”כ (חסין ככל דיהיה. משני הצדדים הגיע הזמן להפסיק את השיח המתלהם המאיים והלא מכבד

  14. כל הכבוד!!!!
    07/02/2023 01:59
    אדי
  15. שאפו 🙏