הרכב התהפך על הולכת הרגל: גבר ואישה נהרגו בתאונה בירושלים

נהג רכב ואישה נהרגו לאחר שהרכב התהפך על הולכת רגל • אישה נוספת נלכדה ברכב, חולצה במצב קשה ופונתה לבית החולים שערי צדק בעיר • המשטרה פתחה בחקירה • איש הצלה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. היה גשם סוער והרחוב היה רטוב"
חיים טוויל
י"א שבט התשפ"ג / 01.02.2023 23:49

הקטל בכבישים: גבר כבן 60 ואישה כבת 40 נהרגו הערב (רביעי) בתאונת דרכים, כאשר רכב התהפך ברחוב הילדסהיימר בירושלים ופגע בהולכת רגל.

אישה נוספת, כבת 40, נלכדה ברכב, וחולצה במצב קשה.

פאראמדיק מד”א מורד אברהים וחובש בכיר במד”א משה חמד, סיפרו: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. היה גשם סוער והרחוב היה רטוב. אישה כבת 40 שכבה בצד הכביש כשהיא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.

“במרחק של מספר מטרים ממנה נלכדו גבר ואישה בתוך רכב שהיה הפוך על צידו עם פגיעות פח קשות בכל צדדיו.

”תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות. הגבר היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בשטח, והאישה הייתה בהכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ, העברנו את הפצועה מהרכב לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה”.

חנוך שפיגל ובן ציון קאזין, חובשי איחוד הצלה: “מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהתהפך והולכת רגל. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב ושל הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. נוסעת ברכב חולצה על ידי צוותי כיבוי במצב קשה ולאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק”.

סגן מפקד משמרת בכב”ה רש”ף רמי מאיר: “הגענו לזירה קשה של תאונה עם רכב שהתהפך על הצד ובתוכו שני לכודים. התחלנו בפעולות חילוץ מורכבות. הרכב היה הפוך על הצד וכולו מעוך, לכן לא היתה גישה ללכודים. החלטנו לחתוך את הגג באמצעות כלים הידראוליים ייעודים וכך הצלחנו לחלץ את הלכודים, מותו של לכוד אחד נקבע במקום, הלכודה השנייה פונתה במצב קשה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים.

בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים, הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות