ניקי היילי ומושל פלורידה ירוצו לנשיאות • טראמפ רותח: “בגידה”

ניקי היילי, השגרירה באו"ם ומושלת דרום קרוליינה לשעבר, ומשל פלורידה רון דה-סנטיס, צפויים להכריז על התמודדות בבחירות לנשיאות שיתקיימו בחודש נובמבר 2024 • טראמפ, כצפוי, ממש לא אוהב את זה
חרדים 10
י' שבט התשפ"ג / 01.02.2023 13:08

ניקי היילי, שגרירת ארצות הברית באו”ם לשעבר ומגדולי ידידי ישראל, ומושל פלורידה רון דה-סנטיס, צפויים להכריז על התמודדות לראשות המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות שיתקיימו בחודש נובמבר 2024.

לפי שלושה גורמים ששוחחו עם רשת הטלוויזיה NBC News, היילי צפויה לכנס מסיבת עיתונאים ב-15 לפברואר בה תכריז על מועמדותה הרשמית.

בריאיון לרשת ‘פוקס ניוז’ בחודש ינואר אמרה היילי: “אנחנו צריכים ללכת לכיוון חדש. האם אני יכול להיות המנהיגה הזו? כן, אני חושבת שאני יכולה להיות המנהיגה”.

במקביל לדיווחים על הכרזתה הצפויה של היילי, הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ התייחס לאפשרות שמושל פלורידה רון דה-סנטיס יתמודד גם הוא לראשות המפלגה הרפובליקנית.

טראמפ תקף את דה-סנטיס וכינה את התמודדותו האפשרית: “בגידה גדולה”. הנשיא לשעבר הוסיף:  “אני מקדים אותו בסקרים. אני חושב שזה יהיה מעשה חסר נאמנות. אני תמכתי בו בבחירות למושל פלורידה. לא היה לו סיכוי”.

מאז בחירות האמצע בארה”ב, אז נחל הפסד מוחץ מול הדמוקרטים במאבק על השליטה בסנאט, גברה הביקורת בשורות המפלגה הרפובליקנית על התנהלותו של טראמפ.

עם זאת, יש לציין כי לפי שעה, טראמפ מוביל בפער גדול בסקרי הבחירות לראשות המפלגה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניקי היילי מצויינת אסור לנו להתערב
    01/02/2023 13:14
    יהודי
  1. יש תומכי ישראל שהם לא משוגעים

  2. נמאס מהקשיש הזה
    01/02/2023 13:45
    ליטאי קפוא
  3. טראמפ המטורף עדיפה לו שתיקתו מדיבורו אחרי שגרם למותם של רבבות בקורונה.