נפתחו בית קפה ומסעדת סושי כשר למהדרין: ברלין היהודית מתרחבת

מסעדת סושי יוקרתית ובית קפה - כשרים למהדרין, נפתחו באחרונה בברלין, בהשגחתו של רב העיר הרב יהודה טייכטל • "עבורנו, תושבי ברלין, זו התרחבות משמעותית מאוד בחיים היהודיים"
נתן פרל
ט' שבט התשפ"ג / 31.01.2023 19:18

החיים היהודיים בברלין, גרמניה, מתרחבים עם השקת שני סניפי אוכל כשרים למהדרין, בכשרותו של רב העיר, הרב יהודה טייכטל.

האחד – בית קפה “דיילי כשר”, שנפתח בימים האחרונים במרכז ברלין.

“דיילי כשר” ממוקם ברחוב וייץ 13, בו עוברים אלפי מקומיים ותיירים מכל רחבי העולם, והוא מספק לצרכני הכשרות מאפים, עוגות ולחמים טריים יום-יום.

במקביל, מסעדת ‘לחיים’ הכשרה למהדרין, הממוקמת במרכז הקהילה היהודית – חב”ד, ברחוב מונסטרשה שטרסה 6 בבירה הגרמנית, הודיעה על התרחבות משמעותית עם השקת מסעדת ‘סושי’ באותו מתחם.

המסעדה החדשה, בניהולו של אנדראס מארינקוביץ, מציעה תפריט סושי שלם לאורחים. כלל מנות הסושי מוכנות במקום על ידי השפים של  ‘לחיים’.

המאכלים היהודיים במסעדה, הפכו בשנים האחרונות לאטרקציית אוכל – לא רק עבור האורחים היהודיים, אלא גם למקומיים ולתיירים שאינם-יהודים, שנהנים מהתפריט היהודי המגוון.

הרב טייכטל, שמעניק את הכשרות לבית הקפה החדש ולמסעדת הסושי החדשה, קבע מזוזות ב”דיילי כשר”, עם פתיחת המקום.

“עבורנו, תושבי ברלין”, אמר הרב בהתרגשות, “פתיחה של בית קפה ומסעדת סושי כשרים למהדרין – זו התרחבות משמעותית מאוד בחיים היהודיים”.

הוא הוסיף:  “יש ביקוש גדול למוצרים כשרים מצד אורחים רבים מישראל ומהעולם היהודי בכלל. האתגרים לא פשוטים, אבל ברוך השם נפתחו שני מקומות חדשים, שהם ממש בשורה לכל יהודי שמתגורר כאן, או שמגיע לבקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה אתם עושים בברלין חמורים
    31/01/2023 22:13
    שי
  1. לא הספיקה לכם שואה אחת?!?! מה נסגר איתכם