ח”כ פינדרוס: היועמ”שית מתנגדת? “שתניח את המפתחות, תקום ותלך”

ח"כ יצחק פינדרוס על היועמ"שית גלי בהרב מיארה: "אם לא נראה לך המהלכים שלנו - המינימום המתבקש שתקום ותלך" • על מכתב הכלכלנים נגד הרפורמה והחשש מפגיעה בכלכלה: "יבואו משקיעים אחרים, יש המון אוהבי ישראל"
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ג / 30.01.2023 11:50

ח”כ יצחק פינדרוס קרא הבוקר (שני) ליועמ”שית גלי בהרב מיארה “להניח את המפתחות, לקום וללכת”, כלשונו – במידה והיא מתנגדת לרפורמה המשפטית של השר יריב לוין.

“בוועדה למינוי דיינים אפשר לשנות הרכב מיד ובוועדה למינוי שופטים לא?”, אמר בראיון שהעניק לרדיו ‘קול חי’. “בעשור האחרון תיקנו חוקים במסגרת הסכמים קואליציוניים”.

לדבריו, “הממשלה הזאת תקיים את ההבטחות שלה – והבטיחו לשנות את מערכת המשפט. קורא ליועמ”שית להניח את המפתחות, לקום וללכת. אם לא נראה לך המהלכים שלנו – המינימום המתבקש שתקום ותלך”.

הוא התייחס לתקציב המדינה המתגבש. “אני חייב לומר שאנחנו מכינים תקציב שיוגש בחודשים הקרובים ואין לי ספק שיטפלו בנושא יוקר המחייה. אני אופטימי וחושב שהמחירים ירדו מהר ממה שחושבים. צודקים מי שרוטנים, הבטחנו ונקיים”.

על מכתב הכלכלנים נגד הרפורמה ולחשש מפני פגיעה בכלכלת ישראל בעקבות רפורמת המשפט, אמר: “יבואו משקיעים אחרים, יש המון אוהבי ישראל, מה שלא היה קודם לכן זה שיש מערכת שמתייחסת. אני מסכים שבמקום משקיעים כאלו ייכנסו אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל תען כסיל כאיוולתו פן תדמה לו גם אתה
    19/03/2023 18:37
    יאיא
  1. לא לעולם חוסן-יומך יגיע…. כל כלב יבוא יומו…