מחיר הדלק ממשיך לזנק: עובר את סך ה-7 ש”ח לליטר בשירות עצמי

בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי מחיר הדלק יזנק ב-33 אגורות לליטר בתדלוק עצמי. מחיר ליטר בנזין יעמוד על 7.17 שקלים - למרות ההוזלה הנוספת של סמוטריץ' ונתניהו
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ג / 29.01.2023 18:58

מנהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מודיע היום (ראשון) כי החל מתחילתו של חודש פברואר – הלילה שבין שלישי לרביעי, מחיר הדלק יזנק ב-33 אגורות לליטר. מחיר ליטר בנזין יעמוד על 7.17 שקלים.

זהו המחיר הגבוה ביותר לליטר מאז יולי 2022, אז עמד על 8.08 שקל לליטר, לפני שהופחת המס על הדלק על ידי הממשלה הקודמת, ולמרות ההוזלה האחרונה של סמוטריץ’ ונתניהו.

מחיר הדלק עודכן בפעם האחרונה באופן חריג לפני כשבוע וחצי, כששר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הנחה להוריד את מס הבלו כחלק מהתכנית שהציג יחד עם ראש הממשלה.

חן בר יוסף, מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, הבהיר כי “עליית המחירים החודש היא חלק מעליית מחירים בינ”ל הן במחירי הנפט ויתרה מכך במחירי הבנזין. הסיבות לעלייה הן המשך הסנקציות על מטעני נפט רוסיים והחמרתן, ובנוסף מזג האוויר. הסופה החמורה שפקדה את מרכז ארה”ב בתחילת החודש הובילה להשבתה של בתי זיקוק ולצמצום ההיצע בארה”ב ולהגברת ביקושים לבנזין ודלק למטוסים. אלו הסתכמו בעליית המחירים אותה נחווה בתחנה”.

“אנחנו ממליצים לנהגות ולנהגים להשוות מחירים ולבחור בתחנה הכדאית להם ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות