נעצר חשוד בתקיפת צוות חדשות 13 בזירת פיגוע הירי בנווה יעקב

מתפרעים ניסו למוטט מחסומים על המגיש אודי סגל והכתב אלון בן דוד - וצעקו: "שמאלנים הביתה", ו"לנטרל את היועצת המשפטית לממשלה" • החשוד שנעצר - בשנות ה-30 לחייו, תושב צפון ירושלים - איים והתפרע
חיים טוויל
ז' שבט התשפ"ג / 29.01.2023 16:51

בפעילות תחנת שפט של מחוז ירושלים, נעצר אחר הצהרים (ראשון)  חשוד בחשד לתקיפה ואיומים כלפי צוותי תקשורת שדיווחו אמש מזירת הפיגוע שארע בליל שישי בשכונת נווה יעקב בירושלים.

במהלך ההתקהלות, חלק מהמשתתפים התפרעו, צעקו וניסו להפריע לצוותי תקשורת שהיו במקום – ובשלב מסוים אף הפרו את הסדר, תוך הפלת גדרות, ותקפו את המגיש אודי סגל וצוותו מחדשות 13.

השוטרים שפעלו במקום, הרחיקו את המתפרעים ופעלו למניעת חיכוך ואלימות כלפי צוותי התקשורת.

בהמשך נפתחה חקירה במשטרה בעקבות המקרה.

מחקירת המשטרה עולה, כי החשוד שנעצר – בשנות ה-30 לחייו, תושב צפון ירושלים – איים והתפרע במקום כלפי צוות חדשות 13, ולכן הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה, בחשד לאיומים ותקיפה.

“אנו קוראים לציבור להימנע מגילויי בריונות ואלימות מכל סוג שהם, הן כלפי עיתונאים המבצעים את עבודתם בשטח והן כלפי כל אדם אחר”, אומרים במשטרה.

כפי שדווח אמר בחרדים 10, צוות חדשות 13, בראשות המגיש אודי סגל, שהגיע לשדר את המהדורה המרכזית של הערוץ ממקום הפיגוע בשכונת נווה יעקב, הותקף בידי הנוכחים לאחר סיום השידור, תוך שהמתפרעים מעיפים גדרות על העיתונאים, קוראים קריאות גנאי שונות, ומאיימים לשבור את הציוד.

המוחים השמיעו קריאות שונות, בהן “שמאלנים הביתה”, ו”לנטרל את היועצת המשפטית לממשלה שמונעת פגיעה בטרור”.

בהמשך, המוחים הטיחו את שולחן השידור והכיסאות לקרקע, כשאחד מהם ניגש לצוות הצילום וצורח עליהם: “לא רוצים אתכם פה, אתם רוצים בלאגן?”

לדברי אנשי חדשות 13, המתפרעים העיפו את ציוד הצילום באלימות וגרמו נזק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות