הח”כ החדש מהליכוד: “משה יעלון? אני סבור שיש איתו משהו רפואי”

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד תוקף את השר לשעבר משה יעלון על רקע ההשתלחויות בממשלה: "לדעתי משהו לא הכי סגור אצלו" • "אין הסבר לאמירות המטורפות שלו, ראוי שיחזור להתעסק בבריאותו ועינייניו"
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ג / 29.01.2023 11:12

השר לשעבר, משה בוגי יעלון, שוחח הבוקר (ראשון) עם ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM, וביקר את הממשלה על רקע קידום הרפורמה במערכת המשפט והתנהלותה לאחר הפיגוע הקשה בירושלים.

לרשום את הילדים למוסדות חינוך בי-ם? כנסו: טופס הרשמה דיגיטלי

“מי שהקים ממשלה שיש בה שני פירומנים, שלא יתפלא שאנו בתהליך של הסלמה”, אמר יעלון – שעורר את זעמו של חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד.

“אני סבור שיש איתו (יעלון) משהו רפואי, לדעתי משהו לא הכי סגור אצלו שם”, תקף מילביצקי מיד לאחר סיום הראיון עם יעלון.

“בוגי יעלון? משהו קרה לו”, טען מילביצקי. “אני באמת סבור שיש איתו משהו רפואי, אחרת אין הסבר לאמירות המוטרפות שלו. הוא אדם שהיה רמטכ”ל, עומד וקורא באופן פומבי לסרב פקודות רק לפני שבוע או שבועיים. הוא אמר את הדברים בצורה מאוד ברורה וגלויה. דברי התרעלה שיוצאים מפיו, גם בעל פה וגם בכתב, מבישים ומסיתים.

“וכמו שהוא יעץ לאריה דרעי לעסוק בענייניו ראוי מאוד שהוא יתעסק בעניינים שלו וישאיר את הציבוריות הישראלית בשקט”.

הוא הוסיף: “המחבלים צריכים לדעת שהם לא חוזרים חיים. המטרה זה לבוא ולקחת את המשפחה מדרגה ראשונה של אותו מפגע, במידה ותמכו במעשה, ולגרש אותם החוצה. כשנלחמים בטרור, זה מה שצריך לעשות”.

לדבריו, “הצעת החוק שלי לגירוש משפחות מחבלים הונחה כבר לפני למעלה מ-40 יום, ותקופת ההנחה תסתיים השבוע. אני מקווה שהממשלה מבינה את הצורך בכך ותקדם אותה יחד איתי. הצעת החוק שלי תאפשר לשר הפנים לגרש משפחות של מחבלים בעלי תעודת זהות כחולה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה לדברי ההבל של יעלון
    30/01/2023 08:51
    אבי אזולאי
  1. אני באמת שואל את מר יעלון,אין לך גרם של כבוד עצמי,אתה לא מתבייש,אתה ושכמותך,אהוד ברק,יאיר גולן,אהוד אולמרט,ועוד’,בוגי,העמדת את עצמך והקמת מפלגה,ואף אחד לא בוחר בך,אני בספק אם אתה בוחר בעצמך,אתה מנהג כמו ילד בכיין שלקחו לו סוכריה,לא לא מפסיק לירטון,כל זמן שהיית שר ביטחון אצל ביבי הערכת אותו וזרמת איתו,וברגע שהוחלפת אתה רק בוכה,צריך להיות טיפש ברמות גבוהות בכדי להבין את המסר מהעם שהוא לא מעוניין בך ובשכומתך,תתביישו לכם,אנני יודע במה מרוח פרצופכם.