“שמאלנים הביתה”: מגישי חדשות 13 הותקפו בזירה בנווה יעקב • צפו

הצוות, בראשות אודי סגל, שהגיע להגיש את המהדורה המרכזית ממקום הפיגוע, הותקף בידי נוכחים לאחר סיום השידור: "לא רוצים אתכם פה, אתם רוצים בלאגן?"
אבי כץ
ז' שבט התשפ"ג / 29.01.2023 00:49

צוות חדשות 13, בראשות המגיש אודי סגל, שהגיע הערב (מוצאי שבת) לשדר את המהדורה המרכזית של הערוץ ממקום הפיגוע בשכונת נווה יעקב, הותקף בידי הנוכחים לאחר סיום השידור, תוך שהמתפרעים מעיפים גדרות על העיתונאים, קוראים קריאות גנאי שונות, ומאיימים לשבור את הציוד.

המוחים השמיעו קריאות שונות, בהן “שמאלנים הביתה”, ו”לנטרל את היועצת המשפטית לממשלה שמונעת פגיעה בטרור”.

בהמשך, המוחים הטיחו את שולחן השידור והכיסאות לקרקע, כשאחד מהם ניגש לצוות הצילום וצורח עליהם: “לא רוצים אתכם פה, אתם רוצים בלאגן?”

לדברי אנשי חדשות 13, המתפרעים העיפו את ציוד הצילום באלימות וגרמו נזק.

מהחברה נמסר: “צר לנו שכך מסתיים שידור חשוב, מורכב וכואב מזירת הפיגוע הנורא בנווה יעקב. לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף כשהוא מבצע את תפקידו לטובת הציבור כולו, ומתוך כבוד והזדהות עמוקים עם השכונה שחוותה טבח נורא.

“צוותינו היו עדים לתוקפנות של חלק מהנוכחים גם כלפי עמיתינו מגופים אחרים שנכחו במקום. אנו משתתפים בצערם של משפחות ההרוגים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים יותר”.

מנכ”ל חברת חדשות 13, אבירם אלעד, כתב בתגובה לתקרית: “אני מגנה ומוקיע את התקיפה של צוות חדשות 13 הערב בירושלים. נמשיך לסקר ולהביא לאזרחי ישראל את החדשות מכל מקום ובכל זמן. לא נרתע ולא נפסיק לבצע את תפקידנו, בטח שלא אלון ואודי, שניים מבכירי העיתונאים בישראל. אני קורא למשטרת ישראל לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של עיתונאי ישראל.”

אודי סגל כתב: “צוות חדשות 13 ואני אבלים וכואבים את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה.”

עוד קודם לכן, גם בעמדת השידור של חדשות 12 נשמעו קריאות שונות שקטעו את מהלך השידור, ובהן “שמים אזיקים על הידיים של השוטרים” ו”מוות למחבלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות