מרב מיכאלי מטרילה: לאסור על שרים לנסוע ברכב ממשלתי בשבת

יו"ר מפלגת העבודה מגישה הצעת חוק המבקשת לאסור נהיגה ברכב ממשלתי - כל עוד אין תחבורה ציבורית זמינה לכלל הציבור תוך כדי חילול קדושת השבת
חרדים 10
ד' שבט התשפ"ג / 26.01.2023 20:54

יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ מרב מיכאלי מטרילה את הממשלה בהגשת הצעת חוק המבקשת לאסור על השרים לעשות שימוש ברכבים הממשלתיים שלהם בשבת קודש.

מיכאלי לא התחילה לדאוג עבור קדושת השבת ולא פועלת לצמצם את חילולי השבת – אלא להיפך. היא מבקשת בכך להפעיל לחץ כדי לאשר תחבורה ציבורית תוך רמיסת קדושת השבת, בניגוד לסטטוס קוו.

לפי ההצעה, ייאסר על חברי כנסת, שרים וסגני שרים לעשות שימוש ברכבם הממשלתי או ברכב שהועמד לשימושם על ידי הכנסת בימי שבת וחג כל עוד אין בישראל תחבורה ציבורית נגישה בימים אלה.

לדברי מיכאלי, “יום השבת היה ויישאר יום המנוחה – זהו ערך יהודי וסוציאלי חשוב, אבל השאלה היא אם השבת תסמל את אי השוויון בין אזרחי ישראל ותהיה חסומה וכפויה או שבת מנוחה ומאפשרת לכולם”.

“כל עוד נתניהו והשותפים העסקנים שלו ימשיכו להחיל דין אחד על עצמם ודין אחד על הציבור, אנחנו נמשיך להאבק בהם בכל זירה כדי לחשוף את הצביעות שלהם וכדי לתת חופש תנועה ל80% מהציבור שתומך ותומכת בתחבורה ציבורית בשבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות