הרשות הפלסטינית הודיעה: “אין יותר תיאום ביטחוני עם ישראל”

בעקבות אירועי היום בג'נין, הודיעו ברשות הפלסטינית על הקפאת התיאום הביטחוני • גורם ביטחוני: "הם המפסידים העיקריים מהמהלך" • נתניהו: "פניה של ישראל לא להסלמה"
חיים טוויל
ד' שבט התשפ"ג / 26.01.2023 18:42

דוברו של יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הודיע הערב (חמישי) כי התיאום הביטחוני עם ישראל הופסק, על רקע מבצע המעצרים של כוחות הביטחון הישראליים מוקדם יותר היום בג’נין, שם חוסלו עשרה מחבלים.

עוד הודיע כי יפנו למועצת הביטחון של האו”ם. “הנשיא עבאס קורא לפגישת חירום של כל הפלגים כדי להסכים על חזון משותף להתמודדות עם התוקפנות”.

גורם ביטחוני אמר כי “המפסידים העיקריים מהצהרת הפסקת התיאום הביטחוני הם הפלסטינים. הם לא באמת נלחמים בחמאס, האויב שלהם. מי שעושה את העבודה נגד הטרור זו ישראל. המעשים בשטח ידברו, לא האיומים”.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה נתניהו, לאחר הערכת מצב ביטחונית, הביע את הערכתו לאומץ הלב ולתושייה של הלוחמים שסיכלו פיגועים שהיו יכולים לעלות בחיים רבים.

רה”מ נתניהו קיבל עידכונים מפורטים מהרמטכ”ל, ר’ השב”כ, מפכ”ל המשטרה וראש אמ”ן, ביחד עם שר הביטחון, השר לביטחון לאומי, שר החוץ ראש המל”ל ומזכ”ץ רה”מ.

נתניהו הבהיר שפניה של ישראל לא להסלמה, אבל הנחה את כוחות הביטחון להיערך לכל תרחיש בזירות השונות כדי להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות