“זה פתטי, מבזים”: הפגנה של יוצאי ‘סיירת מטכ”ל’ הרגיזה את ינון מגל

יוצאי סיירת מטכ"ל מארגנים מחאה נגד הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט - ומגל, בעצמו בוגר הסיירת, טען: "זה אנשים שלא השתחררו מהצבא, תתקדמו. תפסיקו לחרטט, כולם שמאלנים. לוקחים את השם של היחידה ופשוט מבזים אותו"
חרדים 10
ד' שבט התשפ"ג / 26.01.2023 12:20

ינון מגל ובן כספית שוחחו הבוקר (חמישי) בתוכניתם ברדיו 103FM על כל הנושאים שעל סדר היום הציבורי.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

כספית ציין בפני מגל כי יוצאי ‘סיירת מטכ”ל’ מארגנים מחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט שמוביל שר המשפטים יריב לוין – ובמהרה התפתח ויכוח בין השניים, לאחר שמגל אמר: “זה פתטי, זה אנשים שלא השתחררו מהצבא, שכל היום עם האירוע הזה של סיירת מטכ”ל בחיים שלהם”.

כספית: “חברים שלך מסיירת מטכ”ל עושים צעדת מחאה, למה לא הצטרפת?”.

מגל: “זה מגוחך בעיניי, נו. חסמבה חסמבה חסמבה. לוקחים את השם של היחידה, שהיינו יחד, לצורך מבצעי, לצורך הגנה על המולדת, ופשוט מטנפים אותו בתוך פוליטיקה. מה זה הדבר הזה? ההפגנות האלה לא פוליטיות, זה לא ימין ושמאל. ברור. גם התמיכה שלי ברפורמה זה לא ימין ושמאל, בסדר? זה לא פוליטיקה. גם ההצבעה שלי לליכוד לא פוליטית. גם התמיכה שלי בנתניהו. תפסיקו לחרטט, כולם שמאלנים. לוקחים את השם של היחידה ופשוט מבזים אותו, מלכלכים אותו בתוך פוליטיקה”.

כספית: “גם לבוגרי סיירת מטכ”ל יש אפשרות ורשות להזדהות פוליטית”.

מגל: “לא בשם היחידה. שילכו להפגנות”.

כספית: “תוציא את זה מחוץ לחוק, אני לא אתפלא אם זה גם יצא מחוץ לחוק, אבל כל עוד במדינה הזאת מותר להזדהות פוליטית יכולים להזדהות יוצאי סיירת מטכ”ל, יוצאי קופת חולים מכבי”.

מגל: “ברור שיכולים, הם גם עושים את זה”.

כספית: “אם זה לא נוח לך סבבה”.

מגל: “זה פתטי, זה אנשים שלא השתחררו מהצבא, שכל היום עם האירוע הזה של סיירת מטכ”ל בחיים שלהם. זה המרכיב אולי הכי חשוב בחיים שלהם. זה פתטי יאללה, הייתם בסיירת מטכ”ל, כל הכבוד, אולי תתקדמו?”.

כספית: “זה לא שמאל זה לא ימין, מה שנראה כמו הפיכה שלטונית שמשמידים כל דבר שהאבות שלנו הקימו פה זה זה. וכולם, דיר בלאק מי שלא בא בשבת להפגנה. ההפגנות האלה צריכות לגדול, לצערי הרב אני לא יכול לבוא. אני מפגין מהאולפן, לא, באולפן אני משתדל להיות יותר אובייקטיבי”.

מגל: “טוב”.

כספית: “בטח יותר מאשר מערוץ 14”.

מגל: “יותר מערוץ 14 מה? אובייקטיבי? נו באמת. אתה יותר אובייקטיבי מערוץ 14 נו ברור”.

כספית: “בוא נעשה סקר”.

מגל: “יאללה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות