ח”כ מיקי לוי התפרץ והפריע, ובן גביר ענה לו: “הרסתם את המשטרה”

יו"ר הוועדה לענייני ביקורת התפרץ במסיבת העיתונאים של איתמר בן גביר והמפכ"ל, כשהוא מחזיק בדוח מבקר המדינה - וצעק • סגנית השר, ח"כ מיכל וולדיגר: "פרובוקציה זולה. אין לכם גבולות? עד לאן תדרדרו את השיח הישראלי?"
אבי כץ
ב' שבט התשפ"ג / 24.01.2023 20:28

במהלך מסיבת העיתונאים שקיים הערב (שלישי)  השר איתמר בן גביר יחד עם המפכ”ל קובי שבתאי, התפרץ ח”כ מיקי לוי, יו”ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה, כשהוא אוחז בדוח מבקר המדינה – וזעק: “לאן נעלם בן גביר”.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

לוי הסביר את הגעתו אל מסיבת העיתונאים: “לא הגיעו אליי לוועדה, אז אני הגעתי למסיבת העיתונאים. סיכנת את אזרחי מדינת ישראל”.

השר בן גביר השיב לו מהדוכן, כי המעשה שלו אינו מכובד והוא מפריע לדברי המפכ”ל: “הרסת את המשטרה, הרסתם במשך שנתיים, תן כבוד למפכ”ל”.

עוד לפני תחילת מסיבת העיתונאים  ביקשו מאבטחים מהמשרד לביטחון לאומי מח”כ לוי לעזוב את המקום, כיוון שלא הוזמן. לוי סירב: “עד שלא יובאו שוטרים שיוציאו אותי מהמקום אני נשאר.

לאחר ההתפרצות יצא מיקי לוי מהאולם.

לוי מסר לאחר האירוע: “אם השר מסרב לשלוח את המפכ”ל לכנסת, הכנסת תגיע לשר. הזלזול שהפגין השר בן גביר בריבון שאמור לפקח על פעולות הממשלה, בלתי מתקבל על הדעת. גם אם יושב-ראש הכנסת אוחנה אדיש לכך, לא נאפשר לדרוס את הכנסת”.

סגנית השר ח”כ מיכל וולדיגר תקפה אותו: “הפרובוקציה הזולה של מיקי לוי באמצע מסיבת העיתונאים של השר והמפכ”ל מעידה עליו ועל שולחיו. אין לכם גבולות? עד לאן תדרדרו את השיח הישראלי? לא יאמן שכך מתנהג מי שהיה יו”ר הכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות