יפה דרעי: זה לא נתניהו של העבר, הוא כבר בפנים, רוצה או לא

רעייתו של יו"ר ש"ס על פסק בג"ץ: "כל מה שקרה פה פתח לאנשים את העיניים על הצורך לשנות את מערכת המשפט. קיבלנו 64 מנדטים ברזל, יריב לוין עומד כצוק איתן" • "הם רצו לתפור את אריה מכל כיוון אפשרי - ושרק לא יהיה בפוליטיקה. רודפים. רואים בו את האדם שהכי הורס אותם"
חרדים 10
ב' שבט התשפ"ג / 24.01.2023 10:21

היום נכנסו לתוקף הפיטורים של אריה דרעי: יפה דרעי, רעייתו של יו”ר ש”ס, הגיבה הבוקר (שלישי) על הכרעת שופטי בג”ץ שחייבו את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את בעלה מתפקידיו כשר הפנים ושר הבריאות.

לרשום את הילדים למוסדות חינוך בי-ם? כנסו: טופס הרשמה דיגיטלי

בראיון לדוד חכם ובצלאל קאהן ברדיו ‘קול חי’ אמרה יפה דרעי כי נשיאת בית המשפט העליון הייתה צריכה לפעול מתוך חוכמה ולא מתוך צדק.

“ימים לא פשוטים עוברים עלינו ועל הציבור”, אמרה. “התמיכה מדהימה ומראה שאנשים יודעים לבוא ברגע האמת ולהוכיח: הצבענו לש”ס על דעת מה שהיא מייצגת. על דעת הרצון להילחם על הזהות היהודית ולאריה דרעי באופן אישי”.

לדבריה,  ‘חיפשו’ את בעלה בגלל שהוא חלק מגוש הימין: “הם רצו לתפור אותו מכל כיוון אפשרי ושרק לא יהיה בפוליטיקה. הם רודפים את בעלי רק בגלל מה שהוא עשה להם. הוא גיבש אופוזיציה חזקה כזו שלא הייתה מעולם. בעיסקת הטיעון הם לא האמינו שהממשלה תיפול כל כך מהר. הם היו בטוחים שהם הולכים לשלוט ארבע שנים – והכל נפל. הם רואים בו את האדם שהכי הורס אותם”.

כעת, טוענת יפה, רבים מבינים את הצורך להעביר את רפורמת לוין במערכת המשפט: “כל מה שקרה פה פתח לאנשים את העיניים על הצורך לשנות את מערכת המשפט. קיבלנו 64 מנדטים ברזל. יריב לוין עומד כצוק איתן וגם ראש הממשלה בעד השינויים. זה לא אותו נתניהו של העבר. הוא כבר בפנים, אם הוא רוצה ואם לא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות