אופוזיציה שלומיאלית: הח”כית לא באה – ובוסו קבר את הפיליבסטר

ח"כ אורית פרקש הכהן, שהייתה אמורה לדבר ולמשוך זמן לא נכחה במליאה - וח"כ אוריאל שניהל את הישיבה קרא את יתר שמות חברי האופוזיציה שהיו אמורים לנאום וכשגילה כי גם הם לא נמצאים - הכריז שהדיון הסתיים • גורם באופוזיציה: "כבר לא יודעים אם הם לא עשו דיל עם הליכוד"
חרדים 10
ב' שבט התשפ"ג / 23.01.2023 23:32

חברי האופוזיציה תכננו להעביר את שעות הלילה עד מחר (שלישי) בבוקר, בפיליבסטר במליאה, כדי להתיש את הקואליציה – ולעכב את הצעת החוק ‘הרחבת החוק הנורבגי’.

לרשום את הילדים למוסדות חינוך בי-ם? כנסו: טופס הרשמה דיגיטלי

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

אלא שטעות של ח”כ אורית פרקש הכהן מהמחנה הממלכתי, הרסה לאופוזיציה את כל התוכנית. פרקש הכהן הייתה אמורה לנאום במשל כשעה וחצי, אולם כשהגיע תורה – היא לא הייתה במליאה.

ח”כ אריאל בוסו מש”ס, שניהל את הדיון, קרא בשמה ומשלא נענה, קרא את יתר שמות חברי האופוזיציה שהיו אמורים לנאום. מאחר שגם הם לא נכחו, הוא הכריז על תום הדיון.

גורמים באופוזיציה אמרו על הקריסה: “טעות מביכה. כבר לא יודעים אם הם לא עשו דיל עם הליכוד”.

ח”כ בני גנץ הגיב על האשמות בחשבון הטוויטר שלו: “מיקי לוי התבלבל בהצבעה והפסדנו בה, אמילי מואטי התבלבלה וקיבלנו כמה שעות ביציאה והיום היה תור חברי המחנה הממלכתי להתגלח על פאשלה בכנסת. טעויות קורות, כולנו בני אדם”.

הוא ניסה לעודד את רוחה של המבריזה: “אורית, את לוחמת אמיתית. הדרך עוד ארוכה ונמשיך לפעול יחד עם האופוזיציה מול החקיקה הדורסנית של הקואליציה”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות