השר פרוש התפטר והכניס את משה שמעון רוט, מקלב הכניס את ברוכי

השר פרוש בחר לפנות את זמנו מעבודת הכנסת בכדי להתמקד בעבודה במשרד ירושלים ומסורת ישראל • במקום השר נכנס לכנסת מספר 9 ברשימת יהדות התורה, איש אגודת ישראל, חסיד צאנז • במקום סגן השר אורי מקלב נכנס הח"כ לשעבר אליהו ברוכי
אריה ריבקינד
א' שבט התשפ"ג / 23.01.2023 11:28

במסגרת החוק הנורבגי: שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הגיש הבוקר (שני) את התפטרותו מהכנסת ליו”ר הכנסת, ח”כ אמיר אוחנה.

במקום השר נכנס לכנסת מספר 9 ברשימת יהדות התורה, איש אגודת ישראל, חסיד צאנז, משה שמעון רוט.

השר פרוש: “אני רוצה לברך את ידידי הרב משה שמעון רוט על כניסתו לכהן כחבר כנסת. לזכות הוא לי לוותר על מקומי בכנסת בכדי להכניס נציג ציבור כמוהו, שולחא דרבנן, שהוכיח את עצמו בעשרות שנים של עשייה ציבורית למען הכלל והפרט”.

השר פרוש, שמונה אתמול בישיבת הממשלה לאחראי מטעמה על הילולת ל”ג בעומר במירון והאחראי על יישום המלצות ועדת החקירה הממלכתית לחקר ‘אסון מירון’, בחר לפנות את זמנו מעבודת הכנסת בכדי להתמקד בעבודה במשרד ירושלים ומסורת ישראל.

בצהרים הגיש גם סגן השר אורי מקלב  את התפטרותו, כדי לחזק את ייצוגה של דגל התורה בכנסת.

מקלב מימש את החוק הנורבגי – והכניס את מספר 10 ביהדות התורה – חבר הכנסת לשעבר אליהו ברוכי כח”כ מן המניין, שימלא את מקומו בעבודת בכנסת.

מקלב: ״הרב ברוכי הוכיח את פעילותו בכנסת ובוועדותיה ויתן מכפיל כוח לדגל התורה בפעילותה למען הציבור״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה לעשות שאבדתם את אימונינו בכם
    27/01/2023 19:41
    אלי
  1. יעשה משהו למען צריכת יבול ארץ הקודש? או שנמשיך לייצא את טוב הארץ לאירופא ולכל ארצות הנכר, ונשיך לייבא ולחזק ארצות הנכר ולאכול פירות חוץ לארץ נגד רצון הבורא, במקום לאכול אוכל שקויים בה מצוות התלויות בארץ שכל תכליתנו בארה”ק היא בשביל זה.

    נקווה שלטו בשבט הבא יהיה לנו לפחות שבעת המינים מארהק