“טיפש, שקרן, ליצן, מופרע, חוצפן”: הפיצוץ בין בן כספית וינון מגל

שני המגישים של 103FM שוחחו על החלטת שר התרבות והספורט מיקי זוהר שלא ליזום פעילויות תרבותיות בשבת - ועל המחאה של השמאל נגד הרפורמה במערכת המשפט • ואז התלהטו הרוחות
חרדים 10
א' שבט התשפ"ג / 23.01.2023 11:19

על רקע פרסום ארבעת השלבים הראשונים של תוכנית העבודה של הרפורמה במערכת המשפט של שר המשפטים יריב לוין, שוחחו בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM על המחאה של השמאל  נגד הרפורמה – והחליפו ביניהם האשמות קשות.

“לא תצליחו”, הבהיר כספית, “אם זה כל כך שמאל תניחו למחאה, תתעסקו בענייניכם, תמשיכו להפוך אותנו להכלאה בין פולין להונגריה. אתה רואה שזה בעצם המודל. ככל שתמשיכו את ההתנקשות בדמוקרטיה ובערכים הליברליים של ישראל, המחאה תתעצם”.

בהמשך דיברו על השביתה בת השעה המתוכנת מחר בענף ההייטק במחאה על הרפורמה, ופצחו בקריאות “שקרן” הדדיות.

“אני מקבל מלא הודעות מהייטקיסטים שמחייבים אותם לשבות”, התייחס ינון לשביתת מגזרים נוכח הרפורמה הצפויה במערכת המשפט. “יש כפייה מטורפת גם בהייטק, גם אצל רופאים ועורכי דין. כמו שהשמאל אוהב, כפייה תודעתית של אנשים להשתתף בדברים האלה. אנשים אנוסים להשתתף. אין לכם גבול בטרלול, מנסים עכשיו לגייס את ההסתדרות להשבתה. אני קודם כל עיתונאי ויש לי מקורות”.

בתגובה ענה כספית: “אין ‘שביתת הייטק’, זה עוד שקר. בהייטק הודיעו שמאפשרים למי שרוצה בכך לשבות למשך שעה, בדיוק הפוך ממה שאמרת”.

מגל, בתגובה, תהה למה שיחידות בצה”ל לא ישבתו, וכספית הגיב בחריפות: “בוא אגיד לך, בור ועם הארץ, למה: כי בצבא אסור אפילו להתאגד ואסור לשבות – ובהייטק מותר. אתה מבין את זה או שאי אפשר לפצח את הבורות הזו?”.

מגל מצדו הגיב ואמר: “אתה רוצה שנעשה חידון ידע כללי כדי שנבדוק מי יותר בור משנינו בכל מה שקשור לידע כללי, מסורת, הלכה וידיעת הארץ?”.

בהמשך הדיון טען שוב כי בהייטק שובתים – וכספית קטע את דבריו: “שקרו, תפסיק עם זה. ההייטק לא שובת, הוא מאפשר לכל מי שעובד להפגין ולשבות למשך שעה. אתה שקרן, מתקנים לך את השקר 20 פעם ואתה ממשיך לשקר. אני לא אתו לך. מה שהולך כמו שקרן, נראה כמו שקרן ומשקר – הוא שקרן”.

מגל השיב לו: “אתה פשוט בן אדם מופרע, אתה מתנהג כמו ילדה בגן. טוב, אין לי כוח לדבר אליך, אתה תת-רמה”,

כשהדיון נמשך, מגל אמר לכספית: “אתה פשוט טיפש, שקרן ופשוט ליצן”.

כספית הקריא פרסום שלפיו חברות ההייטק יאפשרו לעובדיהן להפגין או לשבות למשך שעה אחת, כל אחד לפי צו מצפונו ודעתו, וסיים כשהוא מכנה את שותפו לתוכנית “איש עלוב, שקרן עלוב, בזוי וחלק ממכונת הרעל. תמשיך ותגיד שלום לגלעד קריב”.

מגל לא הסכים להמשיך את שידור התוכנית ואמר: “שימו מוזיקה”, בעוד כספית המשיך לטעון שהוא שקרן: “משקר 20 פעמים בתוכנית. זו לא בושה להתנצל, עשית את זה מספר פעמים”.

מגל: “אתה חוצפן. העליתי אותך לגבהים שלא היית בחיים. מי היית לפני זה לפני התוכנית. מי היית לפני זה?” – והחל להשמיע מוזיקה בטלפון הסלולרי שלו.

כשהשתיק את המוזיקה, אמר מגל: “אין תוכנית היום, נגמרה התוכנית. לא פונה לשום גלעד קריב – אין ריאיון. אתה לא תדבר אליי ככה, אתה אפס מאופס ואני לא שואל אותך מה לעשות. בזכות עצמך אתה לא עושה שום דבר. הרמתי אותך מאשפתות, אף אחד לא הכיר אותך. כמה התוכנית שלך עם ארי עושה?”.

כספית הגיב: “יושב פה ינון מגל, עם גוני חום מוזרים בסוודר, וטוען שעד שהוא נכנס לחיי, איש לא הכיר אותי. כאן אתה לא רק שקרן, אלא גם אידיוט”.

כשעורך התוכנית ניסה להתערב, שני הצדדים לא הסכימו לקיים את הריאיון עם קריב, ומגל אמר: “אין תוכנית עד שהוא לא יתנצל”.

העורך השמיע מוזיקה – ושידור התוכנית הבאה הוקדם בחצי שעה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות