רוני זהבי, מנכ”ל היי בוב, הישראלי למשימות הייטק מיוחדות

תוכן שיווקי
|
א' שבט התשפ"ג / 23.01.2023 10:38
חברת הטכנולוגיה ‘היי בוב’ מציעה לעסקים בינוניים וגדולים את המאה העשרים והאחת של משאבי האנוש בצורה מקוונת, קלה לשימוש ומתאימה למידות החברה

ישנם לא מעט ישראלים המצליחים לבלוט לא רק בשוק המקומי, אלא לפרוץ גבולות ולהגיע אל נקודות שיא בתחומם, בין אם מדובר בסוגים שונים של בדיקות דם שונות ועד פיתוחים טכנולוגים ושלל אפליקציות.

אך בכל הקשור לתחום ההייטק, עומדת כיום חברת היי בוב הנחשבת לפורצת דרך בתחום HR-tach ובראשה המנכ”ל והמייסד-שותף רוני זהבי, לו ניסיון של מעל לעשרים שנים בתחום SaaS, כשהוא לוקח חלק בהקמה וניהול של חברות בינלאומיות ומקומיות, חלקן הופכות לאקזיטים מוצלחים כמו חברת ” Cotendo” שנמכרה בעשור הקודם בשווי של 300 מיליון דולרים.

חברת היי בוב, שהוא עומד בראשה, הופכת את תחום משאבי האנוש להרבה יותר תואם למאה העשרים ואחת, כשהיא מספקת שירות לכ-1,500 חברות ברחבי העולם.

לענות על צורכי העתיד

חברת הטכנולוגיה היי בוב מציעה לעסקים בינוניים וגדולים את המאה העשרים והאחת של משאבי האנוש בצורה מקוונת, קלה לשימוש ומתאימה למידות החברה. פלטפורמה זו מתבססת על מגוון עצום של מידע, ניתוח פרופילים של עובדים, קליטת עובדים, הליך פיטורים ועוד מגוון עצום של אפשרויות מתקדמות אשר יהפכו את ניהול העובדים להרבה יותר נוח ופשוט. היי בוב מתבססת בין היתר על חזונו של המנכ”ל-שותף רוני זהבי, אשר מאמין כי בשנים הבאות מעמדם של העובדים עומד להשתנות וכך גם אופן התנהלות של החברות בכל הקשור בגיוס עובדים.

”העובד הוא מקדימה, חברות שלא יבינו את זה ויטפלו באיזון שבין החיים לבין היום יום בעבודה, יהיה להם קשה לשמר את העובדים שלהם או לגייס עובדים מתאימים בהמשך”, אל התפיסה הזו מתייחס רוני זהבי גם לקצב הגידול המתמיד של חברת היי בוב בשנים האחרונות, גם בתקופת הקורונה, הצורך בגמישות של מקום העבודה והתפתחות של החברה.

”אני כל הזמן נשאל את השאלה ‘איך אתה יודע שאנשים עובדים?’ אז זה אומר שהחוזה הוירטואלי בין ארגון לבין העובד צריך להישען הרבה על אמון, ועל שקיפות ועל עבודת צוות, זה דברים שהיו קיימים קודם לכן, אבל אני חושב שמקבלים יתר שאת היום, וחברות שישכילו להבין את השינוי ולהיות גמישות מספיק, תהיה להם אפשרות לגייס עובדים ומי שלא יגייס עובדים לא יוכל לגדול ולצמוח עסקית כמו שהוא הבטיח למשקיעים שלו.”

ההבטחה שמתקיימת

היוניקורן הישראלית היי בוב לא רק מתכתבת עם העתיד של עולם משאבי האנוש, אלא לעיתים אף נדמה כי היא מצליחה להכתיב אותו. יכולת זו מתבטאת גם דרך לא מעט אהדה ותמיכה מצד המשקיעים, כשבעשרת החודשים האחרונים של שנת 2022 גייסה החברה סכום של כ-300 מיליון דולרים.

אך לא רק סכומי הגיוס מביעים תמיכה בהתפתחות ההולכת וגדלה של חברת היי בוב, אלא גם רכישת החברה הפורטוגלית ”באגל” מעידה על כך. בפורטוגל מתכננת החברה לפתוח מרכז מחקר ופיתוח, כשלצידו תתאפשר גם להקים שלוחה נוספת מבין שלל המדינות בהן פועלת כבר החברה שבניהולו של רוני זהבי.