אבי בניהו מודה: התקשורת מגויסת, זה נכון. מגל: מכונת תעמולה עובדת

מפקד גל"צ לשעבר מודה שכלי התקשורת מגוייסים למלחמה ברפורמה: "התקשורת מגוייסת כי זוהי עת חירום" • חגי סגל: "כן, כך בדיוק זה היה בתקופת אוסלו, ההתנתקות וההקפאה: התקשורת עודדה את עם ישראל לצאת לרחוב, היתה נדיבה מאוד בהערכת כמויות המפגינים"
אבי כץ
כ"ט טבת התשפ"ג / 22.01.2023 15:31

מפקד ‘גלי צה”ל’ לשעבר אבי בניהו, כיום בעל חברת יעוץ וניהול משברים, צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו כי אכן “התקשורת מגויסת” למלחמה ברפורמה  לתיקון מערכת המשפט.

בניהו כתב: “התקשורת מגוייסת. זה נכון. התקשורת מגוייסת כי בשמירת הדמוקרטיה יש לה תפקיד מרכזי. התקשורת מגוייסת כי מנסים לנתץ את בית המשפט העליון שיש גם לו תפקיד חשוב בדמוקרטיה”.

הוא הוסיף: “התקשורת מגוייסת כי רוצים להשתיק אותה. היא מגוייסת כי רוצים לחסל את השידור הציבורי. התקשורת מגוייסת כי זוהי עת חירום”.

חגי סגל, עורך ‘מקור ראשון’ צייץ בלגלוג בחשבון הטוויטר שלו: “כן, כך בדיוק זה היה בתקופת אוסלו, ההתנתקות וההקפאה: התקשורת עודדה את עם ישראל לצאת לרחוב, הציבה ניידות שידור בכל זירת הפגנה, היתה נדיבה מאוד בהערכת כמויות המפגינים, הנהנה בנימוס כשמנהיגי המחאה איימו במרי אזרחי או בסרבנות, והתייחסה בשוויון נפש לאפשרות של חסימת כבישים”.

בנו, הפרשן עמית סגל מחדשות 12, כתב: “מה שמוכיחים השבועות האחרונים זה את השליטה המוחלטת, נטולת המצרים, שיש למחנה אחד בכל מוקדי הכוח האמיתיים במדינה, למעט זה שנמצא בכנסת ובממשלה. במצב כזה אין כמעט חשיבות לשאלה מי בשלטון. הוא יישטף, סדר היום ייקבע על ידי אחרים וגם תוצאות המאבק”.

איש התקשורת ינון מגל כתב: “מדהים איך מכונת התעמולה עובדת: ימים שלמים של כותרות הזמנה להפגנה”.

עו”ד אוריאל חור ניזרי, קרא להדיר את כל התקשורת שהכריזו מלחמה על הימין: “לא מעט כלי תקשורת הכריזו מלחמה על הדמוקרטיה ועליכם – 64 מנדטים. הצבעתם בקלפי? עכשיו תצביעו בשלט”.

איש היחצ ברלה קרומבי צייץ: “אולי הימין לא יודע להפגין. אבל לימין גם אין תקשורת מגויסת שיודעת לעשות שבוע שלם קמפיין למען הפגנה, עם פושים, כותרות ראשיות ומבזקים. מי שעמדה מאחורי ההפגנה היום היתה התקשורת ולכן היא גם הצליחה להביא קהל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות