“פתאום הרגשנו בום, ממש נס. עדיין רועדים”: בת 7 נפצעה קל מירי

הדר שמע בת ה-7 שנפגעה מירי תועה מכיוון יישוב פלסטיני שוחררה מביה"ח לביתה שבשכונת פסגת זאב • אימה סימה סיפרה: "הדר עמדה בחזית ליד הדלת וזה ממש נס מה שקרה לה. זה היה מפחיד ממש. הקליע הגיע לבית ולחדר השינה. זה היה פשוט פחד אלוקים" • המשטרה חוקרת
חיים טוויל
כ"ח טבת התשפ"ג / 21.01.2023 18:46

הדר שמע בת השבע נפצעה היום (שבת) באורח קל מרסיסי זכוכית שהתנפצה בבית בפסגת זאב בירושלים – ככל הנראה מירי תועה מיישוב סמוך.

המשטרה מסרה, כי  חוקרים פתחו בחקירת המקרה ואוספים ראיות מזירת האירוע. נבדק חשד שהזכוכית התנפצה כתוצאה מירי תועה שבוצע מיישוב סמוך.

חובש מד”א שמעון זלץ ופאראמדיק מד”א נדב ארזי, סיפרו: “כשהגענו, ראינו ילדה בת שבע וחצי בהכרה מלאה, היא הייתה קצת נסערת וסבלה משריטה קטנה בראשה ככל הנראה מזכוכית שהתנפצה בדלת היצאה לחצר הבית. בדקנו אותה וטיפלנו בפציעה ולאחר מכן פינינו אותה להמשך בדיקות בחדר המיון כשמצבה קל”.

הקליע שפשף את ראשה של הדר, אך למרבה המזל לא חדר לראשה. בהמשך שוחררה הדר מבית החולים הדסה הר הצופים, לשם פונתה לטיפול בפציעה.

לאחר השחרור, הדר ואביה הגיעו יחד לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות.

במקביל, כוחות מג”ב פשטו על מחנה הפליטים שועפט במזרח ירושלים במטרה לנסות לאתר את היורים.

בשיחה עם חדשות 12 סיפרה אימה סימה על ההתרחשות ועל מה שקרה לאחר מכן.

“אנחנו עדיין בהלם מהמצב, קשה לנו מאוד”, פתחה. “המצב מאוד חמור, זה לא אמור לקרות. הדר פתחה את הדלת של המרפסת של חברים שלנו ופתאום הרגשנו בום, כדור שחדר בקול נפץ של זכוכית. הדר עמדה בחזית ליד הדלת וזה ממש נס מה שקרה לה”.

“יש לה שריטות במצח, היינו בבית החולים ועשינו סיטי ואולטרה סאונד. ברוך השם היא בסדר אבל היא טוענת שיש לה כאבי ראש. זה היה מפחיד ממש. הקליע הגיע לבית ולחדר השינה. זה היה פשוט פחד אלוהים כולנו פה עדיין רועדים ממש. בהלם מהמקרה הזה”, סיפרה אימה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות