“לא היה לזה אח ורע”: המחבל שוחרר בלי חגיגות ובלי בקלאוות

אחיינו של החייל אברהם ברומברג הי"ד נפגש עם השר איתמר בן גביר והודה לו על המאמצים למנוע חגיגות תמיכה במחבל בן גביר: "זו ההוכחה שהמשטרה, כשהיא רוצה - היא יכולה"
חיים טוויל
כ"ו טבת התשפ"ג / 19.01.2023 19:29

אחיינו של החייל אברהם ברומברג הי”ד שנרצח ב-1980 בידי המחבל מאהר יונס ששוחרר הבוקר (חמישי) מהכלא לאחר 40 שנה, עם תום ריצוי עונשו, נפגש עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והודה לו על המאמצים למנוע חגיגות תמיכה בטרור, לרגל שחרור המחבל.

השר לביטחון לאומי בן גביר: “הנחתי את המשטרה לפעולה חד משמעית נגד אותם תומכי טרור, מחבקי רוצחים. ונכון להרגע, המשטרה ברוך השם שולטת במצב, אוכפת את החוק גם בוואדי ערה. זו ההוכחה שהמשטרה, כשהיא רוצה – היא יכולה.

“אני מקווה שגם בימים הקרובים ימשיכו את המדיניות הזו. לא לתמיכה בטרור, לא מפגן של אהדה לרוצח נאלח ואמירה חד משמעית שיש דין ויש דיין והחוק נאכף גם בוואדי ערה”.

אבי ברומברג, אחיינו של אברהם הי”ד: “אני רוצה להגיד תודה רבה לשר. המדיניות של ממשלת ישראל, שיורדת למשטרת ישראל, מוכיחה את עצמה בשטח. לא היה לזה אח ורע בשלטונות קודמים ובאמת גם בתוך מאבקים צריך לעצור רגע ולהגיד תודה”.

“המדיניות החדשה מורגשת בשטח ואין לי ספק שיחד עם המדיניות החדשה וקשת רחבה של 106 חברי כנסת שמובילים כרגע חקיקה לביטול אזרחותם של הרוצחים, אנחנו בעוד מספר שבועות נהיה במציאות אחרת. מציאות בה ממשלת ישראל אומרת באופן ברור פעם אחת – מחבלים הם לא אזרחי המדינה”.

אבו מאזן שיבח היום את המחבל מאהר יונס – והטלוויזיה הפלסטינית פרסמה את תיעוד השיחה שהתקיימה בין השניים.

במהלך השיחה אמר אבו מאזן: “אני מברך אותך על כל המאמץ והקושי שעברת, אנחנו גאים בך ובכרים יונס, אתם סמל העם הפלסטיני ואני מקווה שניפטר מהכיבוש ונקים מדינה שבירתה ירושלים, אין לנו בירה אחרת, וכשזה יקרה – נלך לעארה ונבקר אותך שם”.

המחבל מאהר יונס השיב לו: “גילך הוא יותר מגיל הכיבוש, 40 שנה ריציתי בכלא ואהיה מוכן לרצות עוד 40 שנה עבור פלסטין ושנשחרר את המולדת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות