בג”ץ יפרסם בשעה 16:00: אריה דרעי יישאר שר או ייאלץ לעזוב?

דריכות במערכת הפוליטית לקראת הכרעת הדין: מה פסקו 11 שופטי בית המשפט העליון? • אחרי האיום של השר מרגי וח"כ בצלאל - עוצר ריאיונות בש"ס • גם בליכוד הוכרז על "נוהל קמפיין" • הגאון רבי יהודא ירוסלבסקי, אב"ד בי"ד חב"ד, מחזק את דרעי: "שלא יתפעל מהמשטינים והמקטרגים"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשפ"ג / 18.01.2023 14:45

הרכב מורחב של שופטי בג”ץ דן לפני שבועיים בעתירות נגד מינוי יו”ר ש”ס אריה דרעי לשר ונגד ‘חוק דרעי’.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

במערכת הפוליטית דרוכים לקראת הכרעת הדין שתפורסם היום (רביעי) בשעה 16:00.

אחרי ההתבטאויות החריגות של שר הרווחה יעקב  מרגי ברשת ב’ וח”כ אברהם בצלאל בערוץ כנסת – שעוררו סערה, יו״ר ש״ס אריה דרעי העביר בצהרים הנחייה לשרים ולחברי הכנסת במפלגתו להוריד פרופיל – ולבטל ראיונות שנקבעו מראש. 

גם בליכוד נשלחה הודעה מלשכת נתניהו לחברי הכנסת והשרים של הליכוד: “אנחנו נכנסים לנוהל קמפיין.  חבר כנסת שירצה להתראיין צריך לפנות לדוברו של שר המשפטים לקבלת תדרוך”.

שר הרווחה יעקב מרגי אמר היום בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב כי “אם אריה דרעי לא יהיה בממשלה – אין ממשלה”. מרגי הוסיף,  כי אין כל בעיה משפטית במינויו של יו”ר מפלגתו לתפקיד שר, למרות שהורשע בפלילים, שכן מדובר בדיון ציבורי וכי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא שיכריע בסוגיה.

בעקבות הראיון, כאמור, החליטו בש”ס על עוצר ראיונות.

הגאון רבי יהודא ירוסלבסקי, אב”ד בי״ד חב״ד בארץ, שיגר ברכת חיזוק מיוחדת ליו״ר ש״ס השר אריה דרעי: “שלא יתפעל מהמשטינים והמקטרגים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות