מרגי איים: “אם אריה דרעי לא יישאר שר – אין ממשלה”

ש"ס מחריפה האיומים • שר הרווחה יעקב מרגי: "אני אמליץ למועצת חכמי התורה שאם אריה דרעי לא בממשלה - אין ממשלה" • סגן השר משה ארבל: "יהיה זעזוע קואליציוני. יש כאן איום אמיתי על הדמוקרטיה, ומהלך שהוא הכי קרוב ל־D9 בכנסת. לא נאפשר מחיקת קולם של 400 אלף"
חרדים 10
כ"ה טבת התשפ"ג / 18.01.2023 10:11

שר הרווחה יעקב מרגי התראיין הבוקר (רביעי) ברשת ב’ והתייחס להכרעת בג”ץ הצפויה בעניינו של אריה דרעי – ושיגר איום נחרץ לעבר ראש הממשלה.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

מרגי תקף: “אם דרעי לא יהיה בממשלה – אין ממשלה, אמליץ למועצת חכמי התורה לפרוש מהממשלה”.

סגן שר הפנים והבריאות משה ארבל, שוחח עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM והצהיר: “יהיה זעזוע קואליציוני”.

“השלב הראשון עם פסילתו של דרעי הוא חזרתו להיות חבר כנסת”, אמר ארבל. “הסיפור פה הוא לא דרעי, אלא מה המשמעות של 400 אלף אזרחים שיצאו מהבית ביום הבחירות. אף אחד כאן לא מעל החוק, גם ראש הממשלה, אף אחד לא מצפה שתהיה כאן אנרכיה. מיד לאחר מכן, יצטרך ראש הממשלה להבין מה תהיה המשמעות של הדבר הזה – זה יהיה זעזוע קואליציוני”.

“בהרכב של 11 שופטים, אין סודות בחדר”, טען ארבל. “קיבלנו אינדיקציות ברורות מתוך בית המשפט, פסק הדין כתוב. השמועות מדברות על סוף השבוע. אין לי ארץ אחרת, אין לי מערכת משפט אחרת, חשובה לי מערכת משפט חזקה, ולצד כל אלה אין בית ספר למשפטים שמלמד סבירות מהי”.

סגן השר ארבל הבהיר: “יש כאן איום אמיתי על הדמוקרטיה, ומהלך שהוא הכי קרוב ל־D9 בכנסת. לא נאפשר למחיקת קולם של 400 אלף מצביעים, עילת הסבירות היא שאלה משפטית אמיתית שצריך לתת עליה את הדעת. הציבור שלח אותנו למשימה, כשמוחקים את הסיפור של המצביעים, אי אפשר להעביר את זה מסדר היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכל אדם יש תחליף שצריך
    18/01/2023 15:03
    אריק
  1. לא מפילים ממשלה ומביאים את השמאל חזרה לשלטון בגלל פסילת בגץ. כולנו בסירה אחת מול אספסוף של כמה אנשי תקשורת כמה שופטים שחושבים שרבונו של עולם עובד אצלם. עם ישראל ינצח