הח”כ משס רתח בדיון: למה השכר שלנו נמוך משל השופטים? • צפו

ח''כ ינון אזלואי טען בדיון על שכר הח"כים כי השכר של חברי הכנסת "נמוך", בהשוואה לזה של השופטים: "נשיא בית המשפט עליון מרוויח 104,256 שקל בחודש"
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התשפ"ג / 17.01.2023 18:19

ועדת הכנסת, בראשות ח”כ אופיר כץ, אישרה היום (שלישי) את המלצת הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים אחרים לחברי הכנסת, בראשות פרופ’ יובל אלבשן – להעלות את שכר חברי הכנסת בשיעור של 5.1% ,זאת במקום העדכון האוטומטי של 12.5% בהתאם לעליית השכר הממוצע במשק.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

מי שלא היה מרוצה מההמלצה הוא ח”כ ינון אזולאי מש”ס. “מין הראוי שההמלצה הייתה להעלות לנו את השכר”, טען. “אני עבד של הציבור ומקדיש לו את כל הזמן. גם כשאני לא בכנסת אני מסתובב בארץ ושומע את רחשי הציבור. מקבל פניות גם בארבע לפנות בוקר.

“נשיא בית המשפט העליון מקבל מעל 104 אלף שקלים, יותר מראש הממשלה ויו”ר הכנסת. עיני אינה צרה בהם, אבל אני מציע שנצמיד את שכר הח”כים לשכר השופטים. כל מה שח”כ מקבל הוא מקבל בזכות ולא בחסד. אינני מקבל את המלצות הוועדה, אבל אני מקבל את בקשתך אדוני יו”ר הוועדה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוהב כסף לא ישבע כסף
    18/01/2023 04:59
    צדק חברתי
  1. אם אתה עבד של הציבור אתה צריך להסתפק במשכורת מינימום ולא 40,000 על חשבון הציבור משלמי המסים שזה כולם כולל הציבור החרדי, בשביל לממן את המשכורות שלכם צריך לעלות מיסוי וכל דבר יתייקר שגם ככה יקר, אז או שתתפטר או שתהיה צנוע ותסתפק במשכורת של כמה עשרות אלפי שקלים לחודש, ואל תהיה חזיר!