בעלת מסעדה הסירה את הכשרות כי “לא בא לי לממן את החרדים”

ענת שאבי, בעלת מסעדה באזור שוק הכרמל בתל אביב, החליטה להסיר את תעודת הכשרות ולהפסיק למכור אוכל כשר - במחאה נגד הממשלה החדשה: "זכותי המלאה להפוך את המקום שלי ללא כשר"
חרדים 10
כ"ד טבת התשפ"ג / 17.01.2023 15:55

העיתונאי יאיר איזנברג חיפש אתמול מסעדה כשרה באזור שוק הכרמל בתל אביב. אולם כאשר נכנס פנימה לא מצא תעודת הכשרות – והתעניין מדוע.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

בתגובה, בעלת המקום ענת שאבי, הסבירה לו שבגלל הקמת הממשלה החדשה – המסעדה כבר לא כשרה.

“אני קצת בהלם”, כתב אייזנברג חשבון הטוויטר שלו. “הלכתי עכשיו למסעדה באזור שוק הכרמל שאמורה להיות כשרה, כשנכנסתי ראיתי שכבר אין שם תעודת כשרות ושאלתי למה. בתגובה בעלת המקום התעצבנה עליי ואמרה שבגלל הממשלה החדשה היא החליטה להפסיק למכור כשר. מה נדפק?!?!?!”

בתגובה, בעלת המקום צייצה לו: “צר לי שהרגשת ננזף, כלסבית, תימניה, חד הורית ושמאלנית גאה, זכותי המלאה להפוך את המקום שלי ללא כשר. אני מממנת את החרדים בעקיפין דרך המיסים שאני משלמת ולא בא לי לממן אותם גם במישרין. תהנה”.

באחת התגובות הסבירה שאבי, כי היא אישה “מהירת החלטה”, והוסיפה: “לקרוע תעודה לוקח בדיוק שנייה”.

אולם לפי בדיקת יהונתן גוטליב מערוץ 7 , המועצה הדתית בתל אביב לא מכירה שום מסעדה כשם המסעדה של שאבי ובכתובת הזו, שהחזיקה בתעודת כשרות מטעם הרבנות המקומית, גם לפני שהוקמה הממשלה הנוכחית.

שאבי עתמה סירבה להגיב והניסיונות לברר איתה את טענותיה לא צלחו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז הכסף מהמיסים שתשלם יעבר לחרדים :)
    17/01/2023 16:26
    ישראל
  1. תשלם מיסים ומהכספים יממנו חרדים שצריכים עזרה 🙂

    • ליסי   18/01/2023 08:16

      קודם כל בחיים אני לא אקנה אוכל בתל אביב כי תל אביב היא אוכלת יושביה לא כשרה וטמאה מסירחון היא מעדיפה לממן מחבלים אבל חרדים שברובם עובדים וחלקם ורובם הם חוזרים בתשובה שעשו צבא ולמדו אבל החליטו ללכת בדרכי השם אז אותם אני אממן ולא את האישה הבזויה שיבוא יום ותעשו חשבון נפש על מה שעובר עליכם היו אנשים ששנאו את החרדים והיום הם עם זקן ולומדי תורה והם מספרים את הסיפור שלהם בכל מקום תכנס ליוטיוב ותשמע אותם ואולי גם אתה תעשה חשבון נפש כי לא כולם לומדים בכולל הרוב הם עובדים זמרים נגנים הייטקסטים אז די עם השינאת חינם חבל

  2. יויו
    18/01/2023 07:24
    יויו
  3. תמיד לא הסתדרתי עם תימנים,ועוד שמאלנית?? ה’ ירחם מה הציונים עשו למסכנים האלה