כבר לא פעיל יותר בוואטסאפ: ראש הממשלה ויתר על הסמארטפון שלו

ראש הממשלה חדל להשתמש בסמארטפון שלו מטעמי ביטחון • בתקופת כהונתו כיו"ר האופוזיציה היה ברשותו סמארטפון מתקדם - והוא השתמש רבות בוואטסאפ
חרדים 10
כ"ד טבת התשפ"ג / 17.01.2023 11:51

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא להשתמש יותר במכשיר הסמארטפון שלו, אותו רכש לאחר שהפך לראש האופוזיציה לפני כשנה וחצי.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

עד אז היה ראש הממשלה כנראה הפוליטיקאי היחיד במדינה שלא החזיק בסמארטפון. אולם לאחר שנפתלי בנט הקים ממשלה, נתניהו רכש סמארטפון חדש ואישי.

מעטים האנשים שידעו את מספרו ואת מרבית השיחות נתניהו המשיך לקבל באמצעות חיבור מלשכתו. במהלך הימים בהם ישב באופוזיציה הוא  תועד במליאת הכנסת מתכתב בטלפון.

לפני כחצי שנה פרסם נתניהו סרטון ברשת שזכה למאות אלפי צפיות. בסרטון נשמע יועצו אומר:  “מר נתניהו, מאז שיש לך טלפון בשנה האחרונה אתה הרבה בווטסאפ”. נתניהו הנהן בהסכמה והשיב: “אתה לא יודע כמה אתה צודק”.

נתניהו הוסיף: “מאז שהתחדשתי עם טלפון גיליתי עולם חדש. אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים, ואתה יודע מה? קיבלתי החלטה דרמטית חובקת עולם. למה שרק חלק מהאנשים יהיה את המספר טלפון שלי? שלכולם יהיה. אני רוצה לתת לכם אותו, הנה הוא – 054-877-6658, צלצלו אליי אני אוכל לדבר עם חלק מכם בשיחת וידאו”.

כעת, לפי דיווח בערוץ 7,  הוא ויתר על הסמרטפון המתקדם, ככל הנראה מטעמי ביטחון מידע וגם מטעמי נוחות.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו הוא פייק אחד גדול.סכנה גדולנ
    17/01/2023 20:38
    אור
  1. גילה עולם שאי אפשר להאזין לנוכליות שהוא רוקם.
    אין בו אמונה בנאשם בפלילים. כמו שסמוטריץ אמר על האיש:”שקרן בן שקרן”.
    כל מה שמעניין אותו זה לחמוק מהית המשפט.

    • רודף צדק   18/01/2023 10:21

      השקרן בן שקרן הוא אתה. השמאל הגזעני והמתנשא מסרב לוותר על שליטתו בכל המערכות במדינה. לא הצליחו לעלות לשלטון באמצעות בחירות, אז תפרו תיקים לביבי ולשאר אנשי ימין, כשהם מאתרגים אנשי שמאל שעברו עבירות חמורות, הקימו ממשלה ברמיה, ועכשיו לא מקבלים את תוצאות הבחירות. מנסים לגרום למלחמת אחים ורוצים לראות דם ברחובות. השמאל – מפלגת הזדון והרשע חהרס מדינת ישראל !!!!

    • יויו   18/01/2023 13:03

      אין לך אלפית מהזכויות שלו

    • יויו   18/01/2023 13:04

      אין על ביבי