תניה חברוני, אלמנתו של יהונתן ז”ל שנהרג ב’אסון מירון’ – התארסה

תניה חברוני, אלמנתו של יהונתן חברוני ז"ל שנהרג ב'אסון מירון', התארסה בשעה טובה עם עידן קין • תניה, בת 29 מגבעת שמואל, היא אמא לשלוש בנות ואחות במעייני הישועה
אבי כץ
כ"ג טבת התשפ"ג / 16.01.2023 21:44

בשעה טובה: תניה חברוני, אלמנתו של יהונתן חברוני ז”ל שנהרג ב’אסון מירון’, התארסה הערב (שני) עם עידן קין.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

תניה, בת 29, אמא לשלוש בנות, אחות בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, היא תושבת גבעת שמואל.

ישראל דיסקינד, מראשי פורום המשפחות של ‘אסון מירון’ צייץ: “מזל טוב מעומק הלב לתניה חברוני, אמא לשלוש בנות, תושבת גבעת שמואל. אחות בבית החולים מעייני הישועה ואלמנתו של יהונתן חברוני ז”ל שנהרג באסון מירון. לרגל אירוסיה בשעה טובה ומוצלחת. יהי רצון שתזכו לחיות יחדיו באושר ועושר תוך אריכות ימים ושנים”.

בראיון לעיתון ‘בשבע’ סיפרה  תניה בעבר: “עברתי שנה מאוד מורכבת ומאתגרת. בפן המשפחתי – לגדל לבד את הבנות, בפן האישי – להיות לבד, ויש גם את הטרגדיה בפן הלאומי.

“יהונתן הוא בין 45 הרוגי מירון, מדובר באסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה. יש לי המון מחשבות על מה היה ומה יהיה. הרבה פלשבקים מאותו יום שישי נורא. זו התמודדות יומיומית עם אין־סוף נפילות ועליות. אני מתפללת שה’ ייתן לי כוחות להמשיך הלאה.

“יהונתן השאיר אחריו מורשת של פשטות ומסירות לתורה. הוא אהב את התורה והיה לומד מבוקר עד לילה. בד בבד, היה אבא מדהים ומסור לבנות והיה מאיר פנים לכל אחד. הוא היה הולך ברחוב, מברך לשלום בלבביות ומקפיד לומר ‘בוקר טוב’ למנקה הרחובות או לשכן. יהונתן היה תלמיד חכם עצום ועניו. החלל שהשאיר אחריו הוא עצום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות