“יצעיד את המשרד למעלה”: יהודה אבידן מונה למנכ”ל משרד הדתות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי: "האיש הנכון במקום הנכון, אין לי ספק כי מינויו מהווה ברכה אמיתית" • המנכ"ל החדש: יהודה אבידן: "כולי תפילה שנזכה יחד לקדש שם שמים"
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התשפ"ג / 15.01.2023 12:25

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את בקשת השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, למנות את יהודה אבידן לתפקיד מנכ”ל המשרד לשירותי דת.

המינוי אושר פה אחד בישיבת הממשלה, לאחר אישור נציבות המדינה בימים האחרונים.

יהודה אבידן, בן 60, תושב אשדוד, כיהן בעבר בשלל תפקידים ציבוריים, בין היתר כרב חטיבת גבעתי בדרגת סרן, מנכ”ל החברה הכלכלית אשדוד,  יו”ר הוועד המנהל בקריה האקדמית אונו, 25 שנה בתפקיד סגן יו”ר ועדת הבחירות המרכזית,  מנכ”ל עיתון ‘יום ליום’, יועץ ליו”ר ש”ס השר אריה דרעי וחבר הנהגת ההסתדרות.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי: “הבוקר אישרה הממשלה את מינויו של ידידי יהודה אבידן, האיש הנכון במקום הנכון, אין לי ספק כי מינויו מהווה ברכה אמיתית לשירותי הדת בישראל לכלל אזרחי ישראל. ניסיונו הרב יחד עם הרגישות ותחושת השליחות שלו יצעידו את המשרד למעלה, אני שמח על המינוי וכולי תפילה כי חפץ ה’ בידו יצלח”.

מנכ”ל המשרד לשירותי דת הנכנס, יהודה אבידן: “שמח ומתרגש להיכנס לתפקיד מנכ”ל המשרד לשירותי דת, תפקיד בעל אחריות רבה אשר נושא תחת אחריותו את כלל שירותי הדת לאזרחי ישראל, מתכוון לעבוד ולהיות לעזר לצידו של יחד עם ידידי השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי תוך שיתוף פעולה מלא ופורה, ביום זה כולי תפילה כי נזכה יחד לקדש שם שמים לטובת כלל הציבורים בישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא אח של ח"כ בוסו
    15/01/2023 13:52
    דוד
  1. אח שלו