בורר של משפחת הפשע חוסל • בן גביר לנתניהו: “תכניס את השב”כ”

עלי ג'ארושי, מראשי ארגון הפשע של משפחת ג'רושי, נרצח ביריות • השר לביטחון לאומי קורא לערב את שב"כ במלחמה במשפחות הפשע: "ביכולתו להביא מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה"
חיים טוויל
כ' טבת התשפ"ג / 13.01.2023 10:00

עלי ג’ארושי, כבן 50, מראשי ארגון הפשע של משפחת ג’רושי – שנחשב לבורר של המשפחה, נורה למוות הלילה (ליל שישי) סמוך למסגד בשכונת ג’ואריש ברמלה.

הוא פונה על ידי עוברי אורח לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם הרופאים קבעו את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר מבצעי הירי, לצד היערכות בכוחות מתוגברים מחשש לנקמת דם.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר – שעדיין נמצא בבאר שבע במסגרת פתיחת מערכה על המשילות של משטרת מחוז דרום – אמר בתגובה לאירוע: “הבוקר אבקש מראש הממשלה ליישם תוך פרק זמן קצר את הוראות סעיף ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, המאפשרות להפעיל את השב”כ בלוחמה במשפחות הפשע.

“אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ”ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב”כ לפעולה בצורה אינטנסיבית”.

הוא הדגיש: “הדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח. אולם אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של השב”כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות