בעל הצדקה: היזם אלי אוסטרייכר ז”ל נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד

אלי אוסטרייכר ז"ל, יזם שהקים עסקים רבים, כולל את חברת Regal Wings בבורו פארק והיה בעל צדקה גדול - נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד, בגיל 39
נתן פרל
י"ט טבת התשפ"ג / 12.01.2023 16:23

אלי אוסטרייכר ז”ל, יזם סדרתי שהגיע מהקהילה החסידית של לונדון והתגורר שנים בבורו פארק, נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד, בגיל 39.

לפי דיווח באתר vinnews, אוסטרייכר היה הבעלים של חמש חברות שונות כאשר חברת ה-Regal Wings שלו, שבסיסה בבורו פארק, זכתה במקום הראשון ברשימה של מגזין יוקרתי בקטגוריית הנסיעות והאירוח בשנת 2013. Regal Wings, ספקית שירותי יוקרה ושירותים תאגידיים, הייתה אחת מכמה חברות הקשורות לנסיעות שאוסטרייכר ייסד ורשימת הלקוחות של החברה כללה ענקיות כמו וולמארט, רולקס, האו”ם וברקשייר האת’וויי.

אוסטרייכר, שגדל כילד חסידי, השלים השכלה בקורסי מחשבים, ושילב את הידע הזה עם אהבתו לגיאוגרפיה. הוא שמר על קשרים הדוקים עם הקהילה החסידית, בלונדון ובברוקלין, ודלתו הייתה פתוחה למבקשי תרומות.

תרומה על סך חצי מליון דולר לארגון ‘בוני עולם’, כשהוא ושותפו העסקי התכבדו בארוחת הערב של הארגון בשנת 2013, נועדה בתחילה להיות חשאית. אבל בסרטון יוטיוב של הדינר נראה מייסד ‘בוני עולם’, הרב שלמה בוכנר, מסביר כי הוא שכנע את אוסטרייכר להכריז בפומבי על התחייבותו, שניתנה בשיתוף עם Regal Wings, כדי לעורר השראה גם לאחרים לתרום.

בהקראת המייל מאוסטרייכר אמר הרב בוכנר לקהל: “החלטתי להתחייב לסכום של 500,000 דולר שאני בטוח שיעלה חיוך על פניהם של זוגות רבים שחיים בכאב”.

פרטי נסיבות מותו של אוסטרייכר טרם התבררו. מועד הלווייתו טרם נקבע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות