מירי רגב הכריזה על צמצום עבודות הרכבת בשבת • ליברמן: זו כניעה לסחטנות

שרת התחבורה החליטה שחלק מהעבודות על הרכבת שבוצעו עד כה בשבת – יעברו ללילות במהלך השבוע • "השירות לציבור לא ייפגע בשום צורה"
אריה ריבקינד
י"ח טבת התשפ"ג / 11.01.2023 17:31

בעקבות דרישת יהדות התורה למנוע חילולי שבת:  שרת התחבורה מירי רגב נפגשה היום (רביעי) שוב עם יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל רכבת ישראל, לצד אנשי המקצוע של משרד התחבורה והרכבת.

במהלך הפגישה, הציגו אנשי הרכבת את התכנית לצמצום עבודות הרכבת בשבת, תחת העקרונות של שמירה על הסטטוס קוו, וכן שמירה על עבודות בטיחות מצילות חיים.

על פי תכנית העבודה שהוצגה בפגישה, חלק מהעבודות שהיו מתוכננות להתבצע בשבת יתפרשו על פני מספר לילות במהלך השבוע, ובכך ניתן יהיה לצמצם את מספר העבודות בשבת למינימום ההכרחי.

השרה הנחתה כי “השירות לציבור לא ייפגע בשום צורה” בשל הצמצום שהוצג בישיבה.

בתחילה רגב זימנה לפגישה את מוטי בבצ’יק, יועצו הבכיר של השר יצחק גולדקנופף, אך ברגע האחרון ביטלה את ההזמנה בטענה כי מדובר בפגישה מקצועית בלבד.

עם זאת, סגן השר אורי מקלב השתתף בפגישה.

בתגובה להחלטתה של רגב, כתב ח״כ אביגדור ליברמן, יו”ר ישראל ביתנו, בחשבון הטוויטר שלו: “למירי רגב אין כאבי בטן גם עם פקקים בכבישים. ההחלטה המבישה של נתניהו ורגב היא המשך הכניעה לסחטנות של המפלגות החרדיות על חשבון כלל הציבור.

“ביבי הבטיח לא לגעת בסטטוס קוו אבל כמו תמיד גם הפעם הוא שיקר. נדרוש דיון מיוחד בכנסת ונפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותינו כדי להפוך את ההחלטה”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סחטנות ...ליברמן .... אתה נלחם בבורא עולם ותורתו .
    11/01/2023 19:16
    יעקב ישראל
  1. בס”ד ליברמן יכול להיות רוסי אבל בטח לא יהודי.

  2. תחבורה
    11/01/2023 21:30
    יוני מגל
  3. מה אתם מצפים מאדם דל ביותר במנת משכל.

  4. חבר דמיוני
    12/01/2023 07:05
    חבר דמיוני
  5. חבר דמיוני

  6. עבודות שבת
    12/01/2023 09:35
    עולה חדש יהודי
  7. בחוץ לארץ עם כל הקשיים שמרנו שבת כי אנחנו יהודים. ופה דוברמן שונא היהודים נגד? שיחזור למולדובה. אולי יתחיל לשמור שבת.

  8. רגב ומשילות !!!!
    12/01/2023 11:30
    מנו
  9. מירי רגב לידיעתך שאת מצהירה שבאנו למשול…את טועה בגדול .נבחרתם לשרת את עם ישראל אתם עובדים אצלנו האזרחים תושבי המדינה ולא אנחנו שפוטים שלכם כמו שהכל ניראה ונשמע.תפסיקו לחפש מה הממשלה הקודמת עשתה לא טוב!אם אתם יודעים מה לעשות תתחילו את מה שהבטחתם??