“לא מוכנים לזה יותר. בן, זה נגמר”: על מה רבו היום כספית ומגל?

בן כספית וינון מגל שוחחו, בין היתר, על השאלה: האם השר בן גביר יכול להורות למשטרה לעצור מפגינים החוסמים את הכביש? • בן: "כשאתה נכנס לשיקול הדעת של המשטרה, זה לא חוקי" • ינון: "אילו הבלים" • קבע: "איפה שיש דמוקרטיה, איפה שהעם בוחר, אנחנו שולטים"
חרדים 10
י"ח טבת התשפ"ג / 11.01.2023 11:38

בן כספית וינון מגל שבו הבוקר (רביעי) אל המיקרופון  השידור, וסקרו יחדיו בפתח תוכניתם ברדיו 103FM את הידיעות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית.

בפתח הדברים, התעניין מגל בחייו האישיים של חברו למיקרופון: “מה איתך?”.

“בית משוגעים”, השיב בן, והתייחס למהומה הפוליטית חדשות לבקרים: “עוצמה יהודית יש להם דרך לקחת את תשומת הלב מהטרול הנוכחי, ופשוט שיסו את ח”כ אלמוג כהן שיגיד משהו גרוע יותר”. 

ינון מגל: “מה שהדהים אותי זה שלא יאיר גולן, לא בוגי, לא גנץ, לא אהרן ברק, לא הקריאות למרי אזרחים, פוגל, סערת פוגל, סערת אלמוג כהן”, הדגיש ינון. “אתם מדרדרים אותנו. זה לא בסדר מה שהם אמרו, היה גול עצמי. גוררים אותנו למקום לא טוב, כל הדיבור המופקר של מלחמת אחים, ומי אומרים את זה? ראשי המחנה. אהרן ברק פתח במלחמה. כדורי הרעל, הם יביאו מלחמת אחים. זה הכהן שלכם”.

הוא הוסיף: “רמות הטרלול שאתם מגיעים אליהן, הבערתם ביומיים האחרונים את המדינה, על זה שהשר לביטחון לאומי דורש שהיחס למפגינים יהיה שוויוני. שכמו שהם מתייחסים למפגינים בירושלים, כך יתייחסו למפגינים גם בתל אביב”.

בתגובה, הבהיר כספית: “אני חושב שברק הוא יהודי ענק, ממשיך לעמוד מאחורי כל מילה שנאמרה. אף אחד לא קרא למלחמת אחים, הזהירו מפניה, אני לא מאמין שאנשים יתחילו לירות האחד בשני. אני כן מאמין שיש מצב שעוד מעט תהיה לנו משטרה פוליטית שתתחיל לעצור מתנגדי משטר. במדינה כזאת אנו לא נחיה”.

 

בפתח השעה השניה של תוכניתם המשיכו השניים להתכתש.

מגל התייחס לחילוקי הדעות בין הקואליציה לאופוזיציה: “התבהלה היא על הדברים המסיתים שאומרים ראשי המחנה שלכם, הקוראים למלחמת אחים”.

בן כספית: “הוויכוח הוא רק על השימוש במילה אזיקים. את הדיבורים הללו שמענו הרבה יותר בצד שלכם, ואף אחד לא דיבר על לעצור אנשים שיש להם חסינות. לפני פחות משנה, בן גביר דיבר על חסימת כבישים בכנסת. יש לי לפחות חמש דוגמאות של חסימת כבישים על ידי תומכי ימין”.

הוא המשיך: “מה שבן גביר עשה בימים האחרונים זה להתערב בשיקול הדעת של המשטרה, ואמר שצריך לעצור חוסמי כבישים ולהשתמש באופן שוויוני במכת”זיות. בהפגנות של השמאל בינתיים אף אחד לא דרדר פחים. כשאתה נכנס לשיקול הדעת של המשטרה, זה לא חוקי. תודה, אני הסברתי”.

הוא תקף את מגל ואמר: “אמרת רצף מושלם של שקרים. המהפכה המשפטית נקבעה על ידי הכנסת”.

מגל חלק על דבריו. “שונה החוק”, הוא הזכיר, “השר יכול לדבר עם המשטרה, זה בהתאם לחוק. אתם פשוט מקשקשים שטויות. אילו הבלים, זו לא רמה. מה לא חוקי פה? פתאום זו פקודה לא חוקית בעליל להשתמש במכת”זית? אתם שולטים בתקשורת, ושלטתם במשטרה ובפרקליטות, שזה לא דמוקרטי, ובכל עמדות המפתח בחברה הישראלית תפסתם מאחז.

“איפה שיש דמוקרטיה, איפה שהעם בוחר, אנחנו שולטים. פתאום יגדל האמון במערכת. הפלתם שלטון, לקחתם אותנו לחמש מערכות בחירות, לקחתם מהעם את הזכות לבחור. אנו לא מוכנים לזה יותר. בן, זה נגמר”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חכמים הזהרו בדבריכם
    11/01/2023 18:57
    שמעון ביטון
  1. השמאל מנסה לגרור למלחמת אזרחים צריך זהירות רבה

  2. נמאסת
    13/01/2023 16:16
    רונית אלפסי
  3. ינון מגל, אתה אדם שנוא אנרכיסט על רוב העם המתון.
    לא מדוע כספית משוחח איתך, אתה משעמם והדעות
    שלך , לא מענינות בכלל לא כעיתונאי , לא כפוליטיקאי .
    אתה אדם קנאי ורדוד

  4. ינון מגל
    13/01/2023 16:48
    מנשה
  5. בדמוקרטיה הרוב צריך לקבוע אבל צריך שופטים שישגיחו שלא עושים מעשים לא חוקיים.
    למשל ממליכים אנס או רוצח להיות שר או ראש ממשלה בשם הרוב!
    איפוא הגבול ??
    ואם מחליטים החלטה או מחוקקים חוק שיועץ משפטי , לא יועץ פוליטי ! יועץ משפטי מתריע על פי חוק או היבט משפטי …לא חייבים לקבל עצתו משמע הם עברינים עוברים על החוק !

  6. כל תחלואי החברה באחריות התקדורת
    14/01/2023 09:46
    רחמים
  7. התשחורת מלבא אש אלימה,גזענית,צדקנית,שקרנית,מסלפת,רמאית,מפלא,אנטי יהודית,אנטי ביבי,אנטי ספרדים,אנטי חרדים,אנטי דתיים,אנטי ציונים,אנטי ישראלית,אנטי פריפריה ועוד ועוד.
    לעומת זאת .
    בעד להטבים בעד חתולים וכלבים לפני בני אדם,בעד הוללות,בעד סמים,בעד מסתננים,בעד אפלייה בדין,בעד מדינה ללא דתיים וחרדים ,בעד שיתוף הערבים בסודות הכמוסים של המדינה בעד רפיון וצבא חלש,בעד השתמטות משרות ומשרות משמעותי נגד צהל ,נגד מתישבי הארץ הסו ובוניה,בעד מופעי זימה ברחובות,בעד עבודה בשבתות,חגים ומועדים,בעד ה-bds ,בעד להעמיד את חיילי צהל לדין,בעד לחלק הארץ לערבים,בעד עקחרת ישובים יהןדים ביהודה ושומרון,בעד התנחלות בדואיים בנגב ובכל מקום ,בעד תקציבים לערבים בגדר מגיעל להם רק זכויות ,חובות לא ,בעד תקציבים לסרטים והצגות המכפישות את חיילי צהל ואת עם ישראל,בעד תקציב לחתולים וכלבים במקום לנזקקים בפריפריה .
    אלה האנשים בן כזבית שאתה וחבריך האנטישמים מטפטפים לנו כל יום וכל היום