חג שמח: אז איזו מתנה תביאי? • מגוון הצעות

חגים הם זמן טוב לאירוח ולהתארח • וכמו תמיד, 'לא יפה לבוא בידיים ריקות' • מגוון הצעות למתנות לילדי המארחים, למארחת, להידור שולחן החג או לבית • המחירים – יש גם ממש זולים (20 שקלים...), או גבוהים יותר
תמי גיל
כ"ג אלול התשע"ד / 18.09.2014 18:57

 לקראת החגים הקרבים ובאים, “טאליה סחר”, משווקת המותגים הבינלאומיים Yookidoo וBenbat, מציגה סדרת צעצועים עם ערך מוסף ומוצרים פונקציונליים נוספים, אשר יהפכו את החג למיוחד במינו וישמחו מאד את המארחת (וילדיה) שיזכו במתנות.

מתנות, חגים, שיווק, צרכנות

כדור אורות מוזיקלי” מבית מותג הצעצועים החווייתיים Yookidoo, המעודד את התינוק לגלגל ולזחול אחר כדור נעים ורך.

בכל נגיעה עדינה יתגלגל הכדור וישמיע אחד מ- 4 צלילים קצרים לצד מופע אורות מדליק. המשחק מכיל שתי צורות משחק – הראשונה הינה שכיבה של התינוק על הבטן ובו יוכלו ההורים לגלגל את הכדור לכיוונו של התינוק.

האורות והמוזיקה יוכלו לגרות את חושיו של התינוק ויעודדו אותו להרים את הראש ולהושיט ידיו, תוך חיזוק שרירי הצוואר והכתפיים.

המצב השני הינו ישיבה עם הכדור, ובו התינוק יוכל להתנסות בנגיעה, דחיפה והדיפה – פעולה שתשפר את המוטוריקה העדינה והגסה של הילד. ההצלחה להפעיל את הכדור תעזור לתינוק ללמוד על סיבה ותוצאה.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪. ניתן להשיג: רשת ד”ר בייבי, מי בייבי וחנויות למוצרי תינוקות.

 מתנות, חגים, שיווק, צרכנות

ה”ספר הראשון שלי” מבית Yookidoo  הנו ספר מרופד דו צדדי, המאפשר לתינוק ליהנות ממנו לאורך כמה שלבי התפתחות ומגרה את חושי הראיה, השמיעה והמישוש של התינוק.

בצדו האחד של הספר ייהנה התינוק מאיורים פשוטים בצבעים קונטרסטיים של תכלת, אדום ושחור ומצדו האחר, המתאים לשלב מתקדם יותר בהתפתחות, מציג הספר איורים מורכבים יותר וצבעוניים לגירוי חוש הראיה.

בנוסף, בין הציורים בשני הצדדים, משתלבים פרצופים חמודים אשר בעת הפעלה, יאירו בזה אחר זה, ויעודדו את התינוק לעקוב אחר האורות המרצדים זאת בהתאמה ל-2 מקצבי מוזיקה שונים (כל הפעלה היא למשך 10 דקות): נגינה מרגיעה של המלחין שופן, או מוזיקה ממריצה של המלחין היידן או הפעלה שקטה (אורות בלבד).

מחיר מומלץ לצרכן: 125 ₪. ניתן להשיג: ד”ר בייבי ובחנויות למוצרי תינוקות.

מתנות, חגים, שיווק, צרכנות

מגדל הקוביות” מבית Yookidoo – בעיצוב פרח ססגוני. הינו משחק חווייתי ומרתק, המזמין את התינוק לבנות מגדל קוביות המתלבשות זו על גבי זו ולהשחיל דרכן כדורים, כאשר מרכיבים את כל החלקים, המגדל הופך לפרח ססגוני המניע את עליו כאשר הכדורים עוברים דרכו. המשחק כולל בסיס,  3 קוביות הניתנות להרכבה זו על גבי זו בכל סדר שרוצים על הבסיס  ו-3 כדורים אותם משחילים דרך אחד מפתחי הקוביות או הבסיס.

כשהכדורים מתגלגלים דרך המגדל הם מניעים את עלי הבד הרכים ש”מעופפים” מעלה ומטה, מה שמלמד את הקטנטנים קשר של סיבה ותוצאה, ומשמיעים צלילי הפתעה מדליקים ושונים בכל נחיתה.

המגדל מעוצב באופן ססגוני וכולל מגוון טקסטורות בכל קובייה המגרים את חוש המישוש וחוש הראייה.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪. ניתן להשיג: ד”ר בייבי ובחנויות למוצרי תינוקות.

 חגים, מתנות, שיווק, צרכנות

צילון  Bubble Dreamלרכב מבית המותג הבינלאומי Benbat המגן על התינוק מפני קרני UV ויוצר אפקטים של אורות צבעוניים הנוצרים על ידי אור היום וכמובן מונע סנוור מפני השמש, מה שיכול להציק לקטנטנים ולגרום להם אי נוחות.

הצילון כולל עדשות צבעוניות שחדירת אור יום דרכן, יוצרת אפקטים צבעוניים המושכים את תשומת ליבו של התינוק במהלך הנסיעה. הצילון מתחבר בקלות לחלון הרכב על ידי שני ווים, מתאים לכל סוגי הרכב ואינו מסתיר לנהג את טווח הראיה דרך החלון.

ניתן לקפל את הצילון לחצי מהגובה בהתאם לצורך.

מחיר מומלץ לצרכן – 75 ₪. ניתן להשיג: ד”ר בייבי, מיי בייבי ובחנויות למוצרי תינוקות.

 מתנות, חגים, שיווק, צרכנות

“תיק אוכלGovinci של Benbat– התיק שאתו כל ילד יסתובב בגאווה, המאפשר לעצב את חזית התיק לפי טעמו האישי של הילד. התיק המעוצב, בעל ידית הניתנת לפתיחה המאפשרת תלית התיק.

התיק מותאם במיוחד לצרכי הילד ויכול לשמש אותו במסגרות רבות כמו בית הספר, חוג או גן עם אפשרות לחיבור לתיק-גב ולעגלה ובעל תכונות תרמיות המבודד היטב מזון קר וחם, ומהווה פתרון יעיל לאחסון כריכים, חטיפים, משקאות וכל מוצר אחר, תוך הקפדה על שמירת איכות המזון וטריותו.

בנוסף לכך, התיק יכול גם לשמש לאחסון צעצועים ,צבעים, טושים ומוצרים נוספים. מחיר מומלץ לצרכן– 80 ₪. ניתן להשיג: מיי בייבי ודרך המשווק טאליה סחר.

 צילומים: ניר עצמון.

אם תקציבך מוגבל, יש לנו רעיון מעניין עבורך.

קבוצת קניוני עופר יוצאת במבצע לקראת ראש השנה, עם מגוון מתנות ב-20 שקלים בלבד.

במסגרת המבצע מוזמן קהל הלקוחות הרחב לקניוני עופר, ליהנות ולרכוש מתנות למשפחה, לחברים ולעצמם במחיר האטרקטיבי  – המחיר המוזל מגלם הנחות של עשרות אחוזים ממחירי הפריטים המקוריים והנו בלעדי לחנויות בקניוני עופר.

רשימה חלקית של הרשתות המשתתפות במבצע:

רשת גלי, רשת אפריל, ללין, ורדינון, פוקס קידס, קרביץ, דלתא, איל מקיאג’, אקססורייז, מיקפה, באג, סטימצקי, אפרודיטה, ג.ר.א.ס, זיפ, פעלטון, נעמן, סבון של פעם, בודי שופ, קרייזי ליין, צומת ספרים, סובניר ועוד.

דוגמאות ממבחר המתנות ב-20 ₪: נעלים ברשת גלי, עגילים מתוך המגוון של אקססורייז, שמלת חוף של אפרודיטה, מטען  אופנתי לנייד המתאים לכל סוגי המכשירים של קרביץ, מגוון חולצות לבנים ובנות בהוניגמן קידס, עגילי דוקרן במגוון צבעים של מיכל נגרין, מבחר ארנקים מטופטן, 6 מאגים צבעונים מקרמיקה בקלאסיקה, ספל טרמי ו- 6 כוסות לונג סט צבעוניות של נעמן, משקפי קריאה על סטנד של אופטיקה הלפרין, חולצת פולו חלקה לחג של זיפ, 2 ספרי אגדות קלאסיות לילדים מתוך מבחר של צומת ספרים, מייבש כלים דישס של ורדינון  ועוד.

מתנות, חגים, שיווק, צרכנותמתנות, חגים, שיווק, צרכנותמתנות, חגים, שיווק, צרכנותמתנות, חגים, שיווק, צרכנות

 המבצע יתקיים ב-16 קניוני עופר ברחבי הארץ:

עופר הקריון, עופר דודג’ סנטר בנצרת עלית, עופר גרנד קניון בחיפה,  עופר קניון לב חדרה, עופר קניון השרון בנתניה,  עופר קניון מרום ברמת גן, עופר הגבעה בגבעת שמואל, עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, עופר סירקין בפתח תקווה, עופר חונים קונים, עופר קניותר בנס ציונה, עופר קניון רחובות, עופר בילו סנטר, עופר לב אשדוד,  עופר קניון אדומים במעלה אדומים, עופר גרנד באר שבע.

בין התאריכים 11.9.14 ועד 24.9.14

כמות הפריטים מוגבלת ל-1000 יח’ לחנות בתקופת המבצע.

 צילומים: דודי חסון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות