בן גביר: מטרת השמאל לגרום לי להתנצל ולגמגם – שישכחו מזה

השר לביטחון לאומי עולה למתקפה: "מתנהל קמפיין שמאל שכל תכליתו לערער על הלגיטימיות של הממשלה ושלי כשר. לא נירתע. לא ניבהל מהקמפיין השיקרי והמסית" • "חברי כנסת כמו בני גנץ, שהטיפו לנו במשך שנים על 'ממלכתיות', מרעילים את השיח ומאיימים במלחמת אחים"
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשפ"ג / 10.01.2023 16:00

הדרישה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מצמרת המשטרה על הטיפול בהפגנות השמאל – עוררו סערה.

בן גביר דרש מהמשטרה “אכיפה שוויונית” בהפגנות שמאל, לרבות שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. מנגד, במשטרה טענו שכבר עכשיו יש סטנדרט אחיד, אלא שההפגנות הן שונות.

ארגוני שמאל פנו אל המפכ”ל, קראו לו להגן על זכות המחאה של אזרחי המדינה, ודרשו: “אל תאפשר שימוש במכת”זיות”.

היום (שלישי) בצהרים פרסם השר בן גביר פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו טען לקמפיין שקרי שמנוהל נגדו על ידי חברי כנסת בכירים בשמאל.

“בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין שקרי ומתוזמר, שמובל על ידי חברי כנסת בכירים בשמאל, ברשתות החברתיות וכלי התקשורת, שהמטרה שלהם לגרום לי להתנצל, לגמגם ולהצטדק – שישכחו מזה”, כתב  בן גביר.

“הקמפיין הזה, רצוף שקרים מתחילתו ועד סופו, ויש לו תכלית אחת: לערער על הלגיטימיות של הממשלה שהקמנו בכלל, ועל הלגיטימיות שלי, ושל החלטותיי, כשר החבר בממשלה הזו בפרט”.

לדבריו, “הגיע הזמן להפריך את השקרים הללו. להלן העובדות:

1. “בן גביר דרש שתופעל מכת”זית (מכונית התזה) רק בהפגנות השמאל” – שקר.

מזה שנים רבות שננקטת מדיניות מפלה בין אנשי ימין וחרדים לבין אנשי שמאל בהפגנות: כאשר מפגיני ימין וחרדים היו חוסמים כבישים, הם היו נתקלים במדיניות של אפס סובלנות: מכת”זיות, פרשים, כוחות מתוגברים של יס”מ ומעצרים נרחבים. מנגד, כאשר מפגיני שמאל חסמו כבישים – לא ראינו את כל זה. ההנחייה שנתתי אמש, היא בסך הכל תיקון העוול הזה: לא תהיה מדיניות של איפה ואיפה. דין אחד לכל המפגינים. האכיפה תהיה שווה.

2. “בן גביר הנחה את המשטרה להסיר דגלי אש”ף – בניגוד לחוק” – שקר.

דגל אש”ף הוא דגל של ארגון טרור, החותר להשמיד את מדינת ישראל. אלו מטרותיו המוצהרות, ועל פי חוק אסור להניפו. ההנחייה שנתתי למשטרה היא לפעול על פי דין, ופשוט לאכוף את החוק! ההנחייה הזו מעוגנת גם בהנחיות הייעוץ המשפטי לממשלה. העובדה שגורמים בשמאל הקיצוני נזעקים להגן על הנפת דגלי אש”ף, היא מדאיגה, ומלמדת היטב על כוונותיהם, ובאיזה צד הם נמצאים”.

בן גביר הדגיש: “יש עוד שקרים רבים, ואת כולם עוד נפריך. אבל חשוב לי לומר לכם דבר חשוב נוסף – אנחנו לא נירתע. לא ניבהל מהקמפיין השיקרי והמסית הזה. נבחרנו באופן דמוקרטי על ידי רוב מוחלט בעם, שביקש לתקן את החרפה שהמיטה עלינו הממשלה הקודמת, שהיתה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים”.

על ההסתה והאיומים ב’מלחמת אחים’ מצד ראשי האופוזיציה, כתב: “יש להצר על העובדה שחברי כנסת כמו בני גנץ, שהטיפו לנו במשך שנים על ‘ממלכתיות’, מרעילים את השיח ומאיימים במלחמת אחים.

“אני אומר בצורה חד משמעית: לא תהיה מלחמת אחים. מותר לחלוק, מותר לבקר, אבל אסור להסית ולחרחר ריב ומדון. זהו מדרון חלקלק ומסוכן.

“ומכאן, לאחר כתיבת הדברים הארוכים הללו, אני חוזר לעבוד למענכם, אזרחי ישראל. אשמח שתשתפו את הפוסט ותעזרו לי להילחם באוסף השקרים הללו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות