יעלון קרא למפכ”ל לסרב פקודה • בן גביר: ממורמר שהודח מכסאו

אחרי הנחיה של השר לעצור מפגינים שיחסמו כבישים - יעלון פנה למפכ"ל: "זכור שיש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן. הגן על שוטריך" • בן גביר: "אל תאיימו במלחמת אחים. איבדתם את השלטון, תפנימו" • עיתונאי ליעלון: "למה מכת"ז על חרדים זה בסדר, אבל על שמאלנים לא בסדר?!"
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשפ"ג / 10.01.2023 13:27

משה בוגי יעלון, שר הביטחון והרמטכ”ל לשעבר,  קרא בחשבון הטוויטר שלו למפכ”ל המשטרה קובי שבתאי להגן על השוטרים מפני הפקודות של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

“מפכ”ל משטרת ישראל, ראינו את השוטרים במלוא תפארתם, מאפשרים מחאה בירושלים, תל אביב וחיפה, כיאה במדינה דמוקרטית”, כתב יעלון בעקבות הדיווחים על הנחיה של השר בן גביר לעצור מפגינים שיחסמו כבישים.

יעלון פנה למפכ”ל: “זכור שיש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן. אינך אשם שהציבו מעליך שר, שהוא עבריין מורשע. הגן על שוטריך, מפני פקודותיו”.

השר בן גביר הגיב ליעלון: ”ממורמר שהודח מכסאו, מחליף מפלגות סדרתי שלא מוצא את מקומו ולא מבין את מקומו, קורא לשוטרים לסרב פקודה. מה אותו ממורמר היה אומר על אמירה כזאת לחיילי צה”ל כשהיה רמטכ”ל? אל תאיימו במלחמת אחים. איבדתם את השלטון, תפנימו את זה”.

אריאל כהנא, הכתב המדיני של ‘ישראל היום’ הגיב ליעלון: “קריאה לסרב פקודה?! עד כדי כך איבדת את זה בוגי?! למה מכת”ז על חרדים זה בסדר אבל על שמאלנים זה לא בסדר?! למה?! יש פה אזרחים שווים יותר?!”

ארנון סגל, שהתמודד ברשימת הציונות הדתית, הגיב: “בהתנתקות התנגדת לסרב פקודה, אבל על הפעלת מכתזיות בחסימות כבישים והסרת דגלי אש”ף אתה קורא לסרב?”

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צבוע מגעיל
    10/01/2023 13:45
    אביחי
  1. תזכירו לי מי זה בוגי?
    10/01/2023 14:03
    משה יעלון
  2. מה אתם מתרגשים זה הבן אדם!!!!

  3. אל תפריע לעצמך בפעילות השוטפת במועדון הקשישים ..
    10/01/2023 22:28
    ש.ש
  4. פג תוקף האיש ולא רלוונטי . זקנותו מביישת את בחרותו וכבר אמרו חז”ל הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין האדם מהעולם