תיעוד נדיר: ישראל ברדוגו עם שליח חב”די צעיר בפרגוואי

שאלתם את עצמכם פעם איך מתמודדים ילדיהם של שלוחי חב"ד המתגוררים בחורים נידחים בעולם? איך הם לומדים? משחקים? ומי הם החברים שלהם? סדרת ספרים חדשים מנסה לפצח את הווי החיים שלהם
צילום: ישראל ברדוגו
ט"ז אלול התשע"ד / 11.09.2014 15:29

שאלתם את עצמכם פעם איך מתמודדים ילדיהם של שלוחי חב”ד המתגוררים בחורים נידחים בעולם? איך הם לומדים? משחקים? ומי הם החברים שלהם? 

חנה אוירכמן ואלה וורזוב, שליחות של הרבי מליובאוויטש זצוק”ל בפלורידה ובמוסקבה, הגו את רעיון הסדרה ‘ילדים בשליחות’, המספקת הצצה מרתקת לחייהם של ילדים אלו.

בימים האלו יצא לאור הספר החמישי בסדרה – ‘מוטי מפרגוואי’, ובו צילומים מרהיבים של הצלם ישראל ברדוגו מחייו של מוטי הצעיר, המתגורר במדינת עולם שלישית.

הסדרה ‘ילדים בשליחות’, מפגישה את הקוראים הצעירים (וגם המבוגרים יותר) עם ילדי השלוחים מרחבי העולם.

באמצעות סיפורים בגוף ראשון, מבקרים הקוראים בארצות שונות ובמקומות מעניינים, ולומדים להכיר את עולמם של המספרים – ילדים אמיתיים עם סיפור חיים לא שגרתי, את הסביבה שבה הם חיים ואת חלקם בשליחות.

בספרים ישנם תיאורים מעניינים, לצד צילומים אותנטיים, המלווים את הסיפור לכל אורכו.

בנוסף, בכל ספר תמצאו עשרות עובדות מרתקות, ידע היסטורי וגיאוגרפי, ואפילו טעימה משפת המקום. הספרים פותחים בפני הקוראים אשנב לחיי השליחות, דרך עיניהם של ילדי השלוחים הצעירים.

כל ספרי הסדרה תורגמו לאנגלית, וזוכים להצלחה רבה בארץ ובעולם – בארה”ב, באירופה, באוסטרליה ועוד. בחודשים הקרובים ייצאו-לאור ספרים נוספים בסדרה.

לצפייה בתמונות מוגדלות וחווית גלישה לחץ על התמונה וגלגל עם העכבר או באמצעות החיצים:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות