עונש: זה מה שראש הסגל עשה ליועמ”שית השנואה ממשרד רה”מ

עו"ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה - לא הורשתה להיכנס לישיבת הממשלה • משפחת נתניהו כועסת עליה מאוד, מאחר שעצרה לטענתם, במשך שנים, שורה של בקשות לשיפוצים ותקציבים
חרדים 10
ט"ז טבת התשפ"ג / 09.01.2023 01:33

עו”ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה, השנואה על משפחת נתניהו –  לא הורשתה להיכנס אתמול (ראשון) לישיבת הממשלה.

לפי דיווח ב’כלכליסט’, מי שמנע את כניסתה היה ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן.

משפחת נתניהו כועסת מאוד על ברנע-פרגו, על שעצרה לטענתם במשך שנים שורה של בקשות לשיפוצים ותקציבים בווילה בקיסריה.

לפני ארבע שנים, בחודש ינואר 2019, שקל נתניהו לפטר את ברנע-פרגו, המשמשת כעדת תביעה מרכזית בתיקים נגדו ונגד מקורביו.

במערכת הפוליטית סבורים, כי אחת הסיבות לכוונה להפוך את משרת היועץ המשפטי של משרדי הממשלה  למשרת אמון, היא בשל הרצון של ראש הממשלה להיפטר מברנע-פרגו.

לפי דיווח של בן כספית, המשנה ליועמ”ש, גיל לימון, נכח בישיבה אך יצא לאחר שהסתיים הדיון במינויים. מתברר כי ראש הממשלה נתניהו עדכן את הנוהל לפיו בכל ישיבת ממשלה נוכח היועמ”ש או אחד המשנים שלו, כך שמעתה הם נוכחים רק לנושאים קונקרטיים.

כזכור, היועמ”שית גלי בהרב-מיארה לא הוזמנה לישיבת הממשלה הראשונה של ממשלת נתניהו השישית.

לאורך כל יום ההשבעה אנשיה של היועמ”שית ניסו להבין היכן תתקיים ישיבת הממשלה הראשונה, זאת כיוון שאיש לא ענה להם בלשכתו של נתניהו.

גורם בסביבת נתניהו אמר אז כי העובדה שהיועמ”שית לא הוזמנה לישיבה “זהו איתות שהיא כבר לא רצויה”.

מהליכוד תירצו את הסיבה שהיא לא הוזמנה:  “בתגובה לפרסומים בעניין ישיבת הממשלה – מדובר בישיבת ממשלה טקסית ללא החלטות ולכן משתתפים בה רק חברי הממשלה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חוצפה של היועצת המשפטית
    09/01/2023 07:09
    גילגמש הבבלי
  1. איך היא העזה שלא לאשר את הוצאות השיפוץ של הרכוש הפרטי של מש’ נתניהו? הרי זאת חובת המדינה לממן את המשפחה מעתה ולפחות 10 דורות בעתיד ואפילו לנצח. מש’ נתניהו היא המקבילה המודרנית למש’ דויד המלך ולכן, מדינת ישראל ותושביה שייכים לה

  2. סוס טרויאני
    09/01/2023 08:40
    אמנון דדון
  3. היועמשים בחרו צד פוליטי לפיכך הם סוס טרויאני של השמאל אין בהם אמון לא של הממשלה ולא של הציבור שבחר בה וברור שכך לא ניתן לעבוד לכן הפיכת היועמשים למשרות אמון מתחייבת בנוסף ראוי שתיבדק פעולתם עד היום ואם יוכח חוסר תום לב יש לתבוע אותם על הפרת אמונים לציבור החוצפה ועזות המצח של היועמשים כפי שמשתקף האופן בולט בהחלטותיהם שמתהלכות כאשר השלטון הוא ימין לעומת החלטותיהם שהשלטון הוא שמאל יש להשית עליהם ברמה האישית תוצאות מזיקות לציבור מהחלטות לא חוקיות ומההצהרות שקר גם בין השאר לביהמ״ש העליון בפרשת המעון הרשמי של בנט הם בטח כמי שיודעים את החוק חייבים לשאת בתוצאות של העבריינות המושחתת שלהם

  4. אצל אבו יאיר הנושא האיש תמיד מעל הממלכתי
    09/01/2023 13:59
    משלם מיסים אידיוט
  5. בגלל שהיא עדת תביעה ממדרים אותה בנושאים משפטיים ממלכתיים רלבנטים?
    אצל אבי יאיר כן.