ההנחיה החדשה של בן גביר למפכ”ל המשטרה: להסיר את דגלי פלסטין

השר לביטחון לאומי הנחה את המפכ"ל קובי שבתאי: להסיר את "דגלי אש"ף" בכל פעם שייתלו או יורמו במרחב ציבורי • במשטרה מנסים ללמוד את ההנחיה, שכן מבחינתם יהיה קושי גדול ביישומה
חיים טוויל
ט"ז טבת התשפ"ג / 08.01.2023 23:07

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הנחה את מפכ”ל המשטרה קובי שבתאי להורות למשטרה, להסיר כל דגל אש”ף שמגלה הזדהות עם ארגון טרור בכל פעם שייתלו או יורמו במרחב ציבורי – ולעצור כל אירוע הסתה כנגד מדינת ישראל.

הנחייתו החדשה של השר בן גביר למפכ”ל שבתאי מגיעה על רקע העדויות מהפגנת השמאל הקיצוני אמש בכיכר הבימה, שם נצפו מונפים דגלי אש”ף.

השר העביר ללשכת מפכ”ל המשטרה הוראה כי כל שוטר בכל דרגה, יהיה רשאי במהלך המשמרת, להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית.

את ההוראה העביר בן גביר למפכ”ל בהסתמך על כך שהנפת דגל אש”ף הינה תמיכה בארגון טרור.

“לא ייתכן שפורעי חוק ינופפו בדגלי טרור, יסיתו ויעודדו טרור ועל כן הנחיתי היום את משטרת ישראל להסיר את דגלי התמיכה בטרור מהמרחב הציבורי ולהפסיק את ההסתה נגד מדינת ישראל. הזדהות עם מחבל ועם פגיעה בחיילי צה”ל, אינה חוסה תחת חופש הביטוי. נילחם בטרור ובעידוד טרור בכל הכוח!”, אמר בן גביר.

לפי דיווח בחדשות 13, במשטרה, שם קיבלו את הוראתו של השר לביטחון לאומי, מנסים ללמוד את ההנחיה וכבר הודיעו שיזדקקו לייעוץ משפטי, שכן מבחינתם – יהיה קושי גדול ביישומה של ההנחיה החדשה.

מתן פלג, יו”ר תנועת אם תרצו, אמר: “זהו יום חשוב מאוד למשילות, יום חשוב לציונות ולמדינת ישראל. צריך להבין שהנפת דגל אש”ף מטרתה למרוד במדינת ישראל ולהעביר מסר שיש פה מקום לישות טרור בתוך שטחי המדינה. היום כבר ברור לכולם מהו הקשר בין הנפת דגל הטרור לבין עידוד ההקצנה הלאומנית והאלימות של ערבי ישראל. את התוצאות של ההפקרות ראינו בבולטות בפרעות תשפ”א ואסור שהאירוע יחזור על עצמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דגל של ארגון טרור
    14/01/2023 12:15
    יעקב
  1. “זהו יום חשוב מאוד למשילות, יום חשוב לציונות ולמדינת ישראל. צריך להבין שהנפת דגל “כהנא חי” מטרתה למרוד במדינת ישראל ולהעביר מסר שיש פה מקום לישות טרור בתוך שטחי המדינה. היום כבר ברור לכולם מהו הקשר בין הנפת דגל הטרור לבין עידוד ההקצנה הלאומנית והאלימות של בני נוער יהודים. את התוצאות של ההפקרות ראינו בבחירות האחרונות, אסור שדבר שכזה יחזור על עצמו”.