הגר”א יוסף התנצל: “השרה סטרוק אינה אשמה, דבריה סולפו”

הגר"א יוסף תקף בשבוע שעבר בחריפות את שרת המשימות הלאומיות, לאחר שכביכול הסתמכה על פסיקתו של אביו - וכינה אותה: "שרת רוח, חסרת דעת" • היום הוא ביקש מחילה ותקף את התקשורת: "אני מבקש ממנה שתסלח לי" • "מי שעשה את הדברים הלא נכונים הוא עיתונאי"
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשפ"ג / 06.01.2023 13:23

לאחר שבשבוע שעבר תקף אותה בתוכניתו ברדיו ‘קול חי’ בחריפות: הרב אברהם יוסף, בנו של מרן הרב עובדה יוסף זצ”ל, התנצל היום (שישי) בשידור בפני שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק.

“היא איננה אשמה ואני מתנצל בפניה, דבריה סולפו”, אמר הרב יוסף.

בתוכנית אמר הרב: “את חטאי אני מזכיר היום. בשבוע שעבר דיברתי קשות נגד המצטטים את דברי אבי מורי ובעיקר נגד הגברת השרה אורית סטרוק שדיברה כאילו על אבא שלי בדברים מסולפים – ולא היא.

“הראו לפניי תמונה של אבי מורי הרב עובדיה יוסף בכתבה שמדברת בסילוף הדברים שצוטטו בשם אבי מורי, ולכן יצאתי בשצף קצף נגד המסלפים ובמיוחד בדברים שיכולים לגרום חס ושלום ספק פיקוח נפש”.

הרב יוסף הדגיש: “האמת היא שהשרה לא דיברה. מי שעשה את כל הדברים הלא נכונים והלא ראויים הוא אותו עיתונאי – עיתונאים יש להם מטרה לסכסך, עיתונאים יש להם מטרה ליצור אווירה של התנגשויות, מזה כנראה שהם חיים.

“השרה אינה אשמה ואני מתנצל בפניה שדיברתי עליה דברים ואני מבקש ממנה שהיא תסלח לי, אני מקווה מאוד שהדברים שאני אומר יכנסו ללבבות והיא תמחל לי על שדיברתי כנגדה. האמת והשלום אהבו. רציתי רק דבר אחד לדעת שהאבא שלי יאמר דברים שחס ושלום עלולים לגרום למתח ודברים מיותרים וספק פיקוח נפש”.

השרה אורית סטרוק הגיבה: “מודה מעומק הלב לכבוד הרב אברהם יוסף, שלימד את כולנו הבוקר פרק בהכרת האמת, הודאה בטעות, התנצלות ובקשת סליחה.

“מודה מאד לכבוד הרב, ובהחלט מצפה לאחרים שיבואו בעקבותיו. כשהתקשורת מנסה לסכסך, תפקידנו לדבוק באמת, ולהרבות שלום. שבת שלום לכולם, חזק חזק ונתחזק!”

הרב אברהם יוסף תקף בשבוע שעבר את השרה סטרוק, לאחר שכביכול הסתמכה על פסיקתו של אביו – כאשר הסבירה מדוע הלכתית רופא שומר תורה ומצוות מחויב לסרב להעניק טיפול רפואי שמנוגד להלכה.

“עליהם נאמר רשע ברשות התורה”, אמר הרב בשבוע שעבר. “לא ראיתי משהו שמחה בכל תוקף באותה טיפשה, שעכשיו היא שרת רוח, חסרת דעת. אני מוחה בכל תוקף על שילוב דברי אבי מורי כאילו הוא אמר דברים, והם דברי שקר ולא היו לעולם. אני מבקש מאוד שקהל המאזינים לא ילכו שבי נגד כל מיני סיסמאות שהם לצערנו הרב לא במקרים לא מעטים שובות את הלב וגורמות לחרחר ריב ומדון בין הבריות”.

כאמור, השרה לא אמרה את הדברים ודבריה סולפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המחילה - מאיתנו, הציבור
    08/01/2023 10:22
    יודל
  1. ההרשאה העצמית להשתלח בצורה מחפירה כזו, דורשת מחילה מהציבור שהרב, כבודו במקומו מונח, הוא שלוחם.